9 weken en 1 dag vandaag! Wat mooi blijf ik dit toch vinden. Er wordt hier nog volop geduimd voor jullie!
Dank je wel lieverds! Over buik gesproken . Hij is reusachtig, maar de gynaecoloog was zo 'vriendelijk' om mijn darmen in beeld te nemen met de echo en deze waren echt compleet opgeblazen. Buik is in ieder geval niet reusachtig door dat kleine frommeltje van 2 á 3 centimeter . Het wordt wel met de dag erger en het is nauwelijks meer te verbergen. Broeken pas ik al lang niet meer en gelukkig ben ik groot fan van jurkjes en tuniekjes (die stretchen wel mee ).
ja NL loopt inderdaad flink achter! echt irritant! wij hadden ook alle kosten die we in LA hadden gemaakt ingediend bij onze zorgverzekeraar, maar daar zeiden ze ook dat Prochieve niet in NL geregistreerd stond dus dat ze het daarom niet vergoedden... nu hebben we het uiteindelijk via onze reisverzekering wel terug gekregen... het was idd een gel, maar die kwamen er dan soms uit als witte bolletjes (sorry voor de details..) ze hebben het inderdaad ook daar gemeten, zal wel verschil in kunnen zitten, want hij heeft heel uitgebreid bloedonderzoek gedaan zodat ik dat hier niet opnieuw hoefde bij de vk, maar de vk snapte de helft niet omdat het andere waarden had... gelukkig hoefde ik niet opnieuw... hoe is het met je?
Je wilt niet weten wat er hier soms uitkomt . Bij mij zit de gel in witte capsules en het omhulsel smelt zeg maar... Best een smeerboel. Ze meten progesteron in nederland vaak in nmol/ ml en in het buitenland vaak in ng /ml (of zoiets of net andersom, heb even geen zin om het op te zoeken ). Is het niet vreselijk Surf dat wij zonder onze gynaecologen nu waarschijnlijk niet zwanger zouden geweest? :x
wauw trees 9 weken en 1 dag, ben blij dat het deze keer de goede kant op gaat naar al jullie pech. Met kerst idd over die akelige grens!!!
.. ik herinner mij opeens een uitspraak van een bepaald iemand (bij mij aan de keukentafel, precies 6 weken geleden) die zichzelf vergeleek met....... een slak die een spoor achter laat! *ahum* eersttrees, joe past niet meer in joe broeken? GOESO! god ik ben zo blij voor je. het is een wonder, en inderdaad, waar was je zonder onze gyn geweest????? het KAN natuurlijk dat je het helemaal alleen goed blijft doen nu, maarrrrr... ik geloof niet in toeval! hij moet een standbeeld he. zeker als hij mij ook nog zover krijgt kerst is idd ENG. wat moet je doen, behalve onder de kerstboom zitten met een klok om te zien hoe snel te tijd gaat? en toch en toch en toch, ik heb t gezegd vanaf dat je 3,5 week zwanger was: this time its gonne be allllllright!!! smak op je bolle buik!
Dank je wel Elif! Jij heel veel succes ook! @ Klingel. Van Treesman mag ik de slakmetafoor niet meer gebruiken. Hij is bang mij niet meer als een seksueel wezen te kunnen beschouwen Als dr. V. jou ook een bolle buik bezorgd dan zetten we midden in het centrum van Wirdum (!) een glitterend standbeeld van hem neer!
Hihihi dat van die slak klinkt inderdaad wel ieeeeuw hahahah. Dank je wel lieve trees. Het is ook allemaal zo spannend!
Ik zie dat je over twee weekjes twee cryootjes krijgt geplaatst. Ik zal voor je duimen hoor! Er is al genoeg geduimd voor mij. Er kunnen nu best wel wat duimpjes naar jou en de andere meiden toe
nou niet met je eens zolang ik niet 12 zie staan blijven we gewoon duimen. Ja ongeveer 2 weken zoiets krijgen we 2 cryo's teruggezet , ben erg benieuwd maar ook heel realistisch dat het waarschijnlijk niks zal worden xxxx
PROEST ik snap treesman wel qua antislak, maar toch, ik vind t een geweldige vergelijking! enne, dat standbeeld gaat er dus echt komen he. ik denk ergens in april 2010. dan ben ik nl ook >12 weken en dan kan jij nog net met glitters slepen met je onwijze oef-buik. @elif: ha, allebei daar en nu hier! is je nod dan rond oud&nieuw, ieks spannend!
Hier geen bolletjes of andere extraatjes maar wel ook een slakkespoor...... wordt er gek van, vind het smerig maar wat doe je eraan he Ik blijf voor je duimen trees en inmiddels ook voor de andere... Bizar om te zien hoe je 'leeft' op deze website dit topic is al ruim 20.000 keer bekeken! Kunks!!!
Ook ik kwam even gluren om te zien hoe het met Trees gaat. Mooi dat alles nog goed gaat. Ik zie dat we bijna gelijk lopen (ik vandaag 9 weken en 3 dagen). Ik blijf voor je duimen! liefs, mamaT
Hoi Trees, Leuk om hier af en toe je te volgen! Super dat het zo goed gaat! Good Luck morgen, hoop ik en vele anderen met mij, weer op een goede echo! Liefs
Hey Trees, vandaag weer echo dag. Ws lig je nu op de stoel bij Antiek. Ik hoop dat jullie frommel weer naar jullie heeft gezwaaid. En dat alles gewoon goed blijft gaan. Liefs Nynke