hoi Trees, vandaag mag je je kleine wondertje weer bekijken! hopelijk nog steeds alles goed!! ik denk aan jullie!
Alles is goed!! Het spartelde en frommeltje was aan het duimzuigen . Heel schattig! Het termijn klopte deze keer exact. Deze mama to be duikt snel haar bedje in, vanwege wat nachtelijke overgeefpartijtjes
Wauwie!!! dit is echt helemaal geweldig!!! dit frommeltje is een blijvertje!!! heerlijk zeg, zulk goed nieuws weer! ga lekker je bedje in, beetje bijkomen!
Wouw Trees, wat een goednieuws brenger ben jij toch iedere week. Leuk!!! zo klein en dan al duimzuigen! Zie dat maar eens straks af te leren... ha ha..
SUPER!!! Meid, wat is dit geweldig nieuws. Nog effe en je bent de 13 weken-grens voorbij! Suc6 met de kwaaltjes en hopelijk kun je lekker slapen!
Ik heb er zelf 18 jaar over gedaan om het af te leren . Het zit in de genen hihi.. En nu ga ik echt mijn bedje in!
jeetje , ik snap wel waarom je zoo tegen die eerste weken op ziet 8 keer mis gegaan ik heb het wel met je te doen. Ik deum voor je dat het dit keer goed zal gaan. Toch gefeliciteerd ben toch blij voor je. Ik hoop dat je deze zwangerschap zult uitdragen.