10 weken alweer Trees. Echt super. Fijn dat je je hoofd iets uit het zand durft te halen en voorzichtig durft te genieten en te geloven. Ik kan me voorstellen dat Treesman boos is. Hopelijk willen ze luisteren in het zh. Blijf je nu in het zh of ga je na de kerststop weer terug naar Antiek? Succes de 17e met je echo. Mijn oudste dochter wordt dan 7 en jij krijgt je 7e echo. Kan niet anders als goed komen!! Liefs Nynke
Trees, ik lees je topic met veel plezier mee. Wat is het toch een geweldig wonder. Jij bent echt een opsteker voor alle vrouwen die een mk of meerdere mk's hebben moeten doorstaan. 10 weken, echt super. Dit gaat hem helemaal worden!!!!!!!! Nogmaals geweldig
Wow Trees en Treesman,10 weekjes alweer! gefeliciteerd met deze mijlpaal! Dit is echt een blijvertje!! Geniet er lekker van saampjes!! Dikke knuff!
wow, girrrrl, you made my day! van harte gefeliciteerd! ik kan me nog heel goed herinneren hoe je een lief berichtje plaatste nadat ik een vmk had gehad, en weer toen ik -gelukkig vrij snel erna- gezond zwanger bleek. knap van je, want jij had het niet makkelijk. dus nu ik lees dat je zwanger bent, en het goed lijkt nu, ben ik zooooo blij voor je. dikke knuf! maak er een toptijd van.
Lieve Trees, 10 weken zwanger al, wat supergoed en ontzettend geweldig! En wat knap dat je niet achterom kijkt, al kan ik me voorstellen dat treesman daar heel anders over denkt... Laat alles maar eens eruit bij een gesprek, klaart de lucht! Heel veel succes weer met je volgende echo en óp naar die superbeeb!
Ik zou hem idd gewoon laten uitrazen daar. Wat jullie hebben moeten meemaken is ontzettend ingrijpend en het besef dat het voorkomen had kunnen worden vind ik ronduit wreed. Als ik me goed herinner hebben jullie ooit wel eens iets laten vallen over je problemen toch? Het gebeurt volgens mij nog veel te vaak dat er gewoon over de gevoelens en suggesties van patiënten wordt heengestapt met een air van: "ik ben de expert dus wat jij zegt/vindt/denkt boeit me niet". Het is tijd dat de medische wereld eens wakker geschud wordt en dat ze stoppen met elkaar in te dekken etc. En helemaal dat ze ook echt eens verantwoording gaan nemen voor hun fouten. Fouten maken is menselijk, maar het onder het tapijt vegen is zeer onmenselijk!!
Ik heb zelf een hele map aangelegd met allerlei wetenschappelijke onderzoeken ter voorkoming van herhaalde miskramen. Er werd door de gynaecoloog nauwelijks naar gekeken. Ooit weleens de suggestie gedaan naar schildkliermedicatie in combinatie met de TPO-antistoffen die ik aanmaak en de hogere kans op miskramen. Daar hadden ze nog nooit van gehoord en het zou wel een klein onderzoek zijn geweest. Ach het waren maar 1000 proefpersonen plus een controlegroep! Inderdaad erg klein ... Er wordt te weinig geluisterd naar de patient. een goed voorbeeld was mijn bbz. We belde 's avonds de spoedlijn met de melding dat er iets helemaal mis was. De arts-assistente wist zeker dat het 'maar' een miskraam was. Terwijl ik inmiddels ervaren in miskramen wist dat er echt wat anders aan de hand was. We mochten eerst niet eens langskomen! Gelukkig hebben we daar niet naar geluisterd. Domme muts ook! Mmh ik denk dat ik donderdag maar eens mee ga doen met Treesman. Nu word ik ook wel een beetje pissig. Ik weet zeker dat ze als het toeval gaan afdoen, maar dat ga ik niet toelaten.
Wat ontzettend geweldig om te horen dat je echt kunt gaan loslaten. Dus dat kan echt? Wow, zelf dacht ik dat je (voor mij persoonlijk dan) dat nooit meer zou kunnen. Die boosheid kan ik me zo indenken van Treesman. Het brengt je niks eigenlijk maar het had jullie misschien zoveel kunnen besparen. Al ben je nu misschien zo ontzettend sterk geworden en is jullie relatie misschien nog intenser geworden. Ik hoop het zo Trees, dat alles hoe vreselijk ook een reden heeft gehad... Je bent al gewoon ruim 10 weken zwanger! Wow ongeloofelijk, iedere keer als ik ergens een berichtje van je zie en je onderschrift krijg ik een enorm brok in mijn keel. Die Trees en haar plakbeeb! Het gaat gewoon super en dat vind ik waanzinnig!!
Ik heb ook altijd gedacht dat ik nooit zou kunnen gaan genieten en ik vond het altijd erg dat dit je eigenlijk ontnomen is. Misschien dat ik me daarom er ook veel bewuster van ben en juist wel zoveel mogelijk probeer te genieten. Ik vind ook dat we moeten genieten en dat dit kindje daar recht op heeft. Zoveel vrouwen die zo lang wachten op een zwangerschap of nooit zwanger zullen worden en dan ga ik zeker 9 maanden een beetje lopen stressen? Het heeft zelfs iets ondankbaars. Natuurlijk heb ik ook nog regelmatig paniekmomentjes en is het moeilijker om vertrouwen in je lijf te hebben na alles wat we hebben meegemaakt. Toch heeft het weinig zin om hier 24/7 mee bezig te zijn en denk zelfs dat ik dan helemaal stapelgek zou worden. Het genieten zal in ieder geval niemand of iets meer van me af kunnen nemen.
Oooo Trees wat ben je toch een bijzondere vrouw!! Zo waar wat je eigenlijk zegt, ik neem mijn petje voor je af!
Goh Trees, wat knap dat je dat zo 'nuchter' kunt zeggen en je hebt ook nog eens zó gelijk! Geniet dus maar lekker, gaat goedkomen!!
ik heb ook alles van je gevolgd en vind je heel dapper.. en zo fijn dat je nu al 10 weken zwanger bent. ik wens je heel veel geluk toe en laat die beebs maar lekker plakken en probeer er nu lekker van te genieten
Het gaat nog steeds de goede kant op Trees! Wat heerlijk dat je jezelf toestaat te genieten... ik kan me er helemaal in vinden... straks ben je 20 weken en kom je tot de conclusie dat je 20 weken in angst hebt geleefd... dat is niks! Heerlijk genieten, zo'n zwangerschap is een wonder! Je verdient het om te genieten
Ik ben nog steeds elke keer als ik in je topic kijk heel gelukkig dat alles goed gaat met jou en de baby!
Hoi lieve Trees, wou ook hier even zeggen hoe super ik het vind dat het goed gaat met jullie. Knuffel Helia