Je doet het super Trees! Met zulke positieve gedachtes en mooie woorden laat je heel wat zwangere denk ik even stilstaan bij het wonder van zo'n beebje in je buik! Een mama die haar lijf laat genieten, daar profiteert een buikbaby ook van! You go girl!
Hey Trees Wou ook ff zeggen dat ik het helemaal geweldig vind tien week alweer gaat nu echt de goede kant op..... Topper!! Dikke knuffel
Dank je wel meiden! Ik ben toch weer een beetje gespannen voor morgen . Ik heb morgen een echo in het 'normale' ziekenhuis, dus dat wordt zeker weten weer een fotootje scoren !
Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Hopelijk slaap je goed vannacht. Heel veel succes morgen. Je hebt toch al wel een fotootje, of wordt dit de eerste?
Ik heb inderdaad al een foto bij ruim 8 weken en twee videofilmpjes. Ik ben gewoon nogal hebberig . Ik vind het echt geweldig om het verschil per week te zien. Vooral nu het minder op een garnaal, maar meer op een minibeebje begint te lijken.
Veel succes morgen Trees! Hoop dat ukkie het goed doet en dat jij en je man 'm lekker kunnen bewonderen. Verder hoop ik dat jullie je verhaal kwijt kunnen en dat ze in het zkh wel een luisterend oor hebben en dat je er iets aan hebt zodat je het verleden en alle ellende wat beter een plekje kunt geven. Ik kom morgen weer even spotten hier of op je weblog. Lfs
Lieve Trees, die spanning is gezonde spanning zullen we maar zeggen. Succes en geniet ze morgen. Knuff Helia
ooh ik ben benieuwd naar je foto van morgen !! Kun je m inscannen ? (please , please , please ? ) Word je morgenochtend al geholpen of later in de middag ?
nog een nachtje trees, dan mag je weer! wel gek nu in het ziekenhuis gewoon... hopelijk kan je een beetje slapen! en ik blijf duimen hoor (ook al zal het morgen gewoon genieten zijn...)
Mooie datum een 7e echo op de 17e. Veel plezier morgen Trees. Laat de gyn maar zien wat er allemaal kan met plakpillen. Liefs Nynke