echt geweldig Trees en Treesman!! nog 3 daagjes,lekker je eigen topic openen hoor!! hele fijne feestdagen allemaal!!
Trees nog maar 1 dag en dan heb je de 12 weken grens bereikt. Wat zullen jullie super kerstdagen hebben gehad zeg. Kan en durf je al volop te genieten, of kijk je af en toe nog even onder het zand of het er nog donker is?
Joehoe hij staat op 12 weken!!!! Proficiat met deze mijlpaal! En veel geluk de rest van de zwangerschap, ik blijf je volgen!
Super Trees!! 12 weken vandaag. Wat een mijlpaal. Ik ben zo blij voor jou en Treesman. Geniet geniet geniet. Nu durf ik het toch wel te zeggen. Trek je het nog tot aan de echo woensdag?
Jeeeeh! 12 weken Gefeliciteerd!!! En uuuuuhm een eigen topic? Goed idee Waar moet ik Trees anders volgen
12 weken, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en op naar de komende 28 weken! Ik blijf je zwangerschap graag volgen.
Whaaaa ik ben 12-weken!!! Wat geweldig om mijn banner zo te mogen zien!!! We hebben twee dagen geleden ook het hartje gevonden met de doptone (en gisteren en vandaag ook ), dus we zijn echt vol vertrouwen in onze lieve plakbeeb. *trees gaat nog even een vreugdedansje doen en de jip & janneke champ laten knallen!* Ik proost op prittbeeb en alle lieve meelezers, duimers, lieve woorden en iedereen die ons zo geweldig gesteund hebben deze eerste drie maanden.
treeslief!!!!!!!! supergefeliiiiii!!! wat een wonder is het, ben jij, is treesbeeb! doptone, wat leuk!! zit je niet de hele dag te luisteren? dikke dikke Jee en Jee knuffel!!!