Ik zit nu letterlijk vastgeplakt aan mijn roze wolk . De echo was prachtig en de beeb is echt al groot (nou ja 6,5 cm van kop tot stuit ). Het spartelde flink en is door de gyn helemaal goedgekeurd! De kinderchamp staat koud en vanavond wordt het proosten op een super 2010!
Het wordt tijd op dit tropic te sluiten. Ik kan geen mooiere afsluiting van 2009 wensen. Ik wil iedereen onwijs bedanken voor alle lieve woorden en knuffels. Voor iedereen een megareuze knuffel terug en alvast een knallend uiteinde!
Geweldig Trees! Wat een heerlijk 2010 ga jij tegemoet, en het is allemaal ontzettend verdiend! Een heel mooi, gelukkig, liefdevol en gezond 2010 voor jullie drietjes!
Inderdaad, wat een mooie afsluiting van 2009! En ook een geweldig begin van 2010! Allemaal een fantastisch uiteinde!
wat mooi om te horen dat alles super is gegaan ! Ik wens jullie een fantastisch 2010 ! Heel veel liefs
Hoi Trees, Jou verhaal geeft velen hoop... ik wens jullie een super 2010!! Ik ben heel blij voor jullie dat het genieten eindelijk is aangebroken en uiteraard hoop ik voor mezelf en velen die wachten dat dit voor 2010 ook is weggelegd! Dikke knuffel
Trees, wat fantastisch, geweldig, heerlijk, briljant en alle andere superlatieven die er maar zijn. Ik wens je een gezonde en fijne rest van de zwangerschap toe en hoop die nog steeds te kunnen volgen. En een gezond kindje natuurlijk!!