*Nicoletta maakt een rondedansje voor Trees* Trees ik ben zoooo blij voor je!!! Hoe positief had je hem willen hebben ! Oooo plakbeeb blijf alsjeblieft een plakbeeb!!!
Owww wat spannend allemaal zeg Trees! Gefeliciteerd, ik hoop zo voor jullie dat het goed gaat dit keer, het moet gewoon goed gaan! Ik ga nog even, met iedereen hier, meeduimen voor je....
Trees hij is luid en duidelijk ik hoop dat dit een hele mooie zwangerschap mag worden en ik blijf voor jullie duimen...
Ohh Trees en Treesman.... GEFELICITEERD!!! Ik zag je vraag over de tiramisu.... "huh?? Trees zwanger!?" Super meid! En die test ziet er behoorlijk posi uit! Ook hier wordt vollop geduimd voor een plakker-blijver! Liefs Cyntje78
Wouw wat een mooie test Trees! ik duim duim duim duim duim duim duim duim voor jullie! Wat een spannende tijd is dit toch!
Lieve Trees, Ik zie het nu pas! Je bent zwanger!! Ik ga héééél héééél hééél hard voor je duimen dat dit wondertje blijft zitten!! Ik ben zo blij voor je!!! Gefeliciteerd!!!! Liefs, Eleni
Trees, ik had afgelopen weekend kaarsjes voor ons aangestoken hoor! Al nieuws over de bloeduitslag? Progesteron, hCG en schildklierhormonen of zo?
Ik wacht net zo ongeduldig. De gynaecoloog heeft niet gebeld en nu is de kliniek dicht :x. De vorige keer was dit ook al zo. Drew inderdaad daarop ben ik geprikt en ook nog iets van bloedstolling omdat ik ascal gebruik. Ook zag ik nog iets van prolactine op het formulier aangekruist staan (ik moest meteen aan de melkproductie denken, maar ik weet niet of het daar echt een link mee heeft?)
Prolactine en progesteron&oestrogeen hebben met elkaar te maken. Een verhoogde hoeveelheid prolactine zorgt voor uitblijven menstruatie. Dat is ook de reden dat vrouwen die borstvoeding geven theoretisch minder vruchtbaar zouden zijn. Het houd dus zeker ook verband met melkproductie. Maar kort samengevat moet jij dus lekker veel prolactine hebben, dan blijft jouw beeb nog beter zitten. Hè hè, wat een eppo's weer bij die kliniek. Het is dat ze zo goed voor je zorgen... toch?
Whaaaah ik heb net de uitslag gehad! Bij 4+2 was mijn beta-hcg 669!! Dat is onwijs hoog! Ik heb nog nooit zo hoog gehad op dit termijn . Het rare is dat ik me normaal bij elke zwangerschap tot nu toe echt hondsberoerd was en nu helemaal niet, terwijl me HCG hoger is?! Ik heb zelf het idee dat sinds ik schildklierpillen gebruik me ook veel beter voel. Ik hoop zo dat dat elke keer de oorzaak is geweest en dat het nu opgelost is door de pillen. Ben helemaal hyperdepieper!
Joehoe!!!! Weer een dag erbij!! Super dat je Hcg zo hoog is, moet een goed teken zijn niet? Ook erg fijn dat je (zo te lezen) er alle vertrouwen in hebt! Al kan ik me voorstellen dat het nog steeds erg spannend is allemaal. Liefs Cyntje78
Ohh Wat onwijs spannend. klinkt heel goed hoor zo'n hoge HCG. En fijn dat je je niet zo beroerd voelt. Ook al is het voor een goed doel, het is toch niet alles. Ik voelde me bij deze zwangerschap hetzelfde als bij de andere tot de 6 weken. Daarna begon de echte misselijkheid pas. ik duim duim duim!