Wat een ontzettende spannende dag voor je morgen Trees! Super fijn dat je al zo vroeg mag... Wow, ik zal aan je denken. Even volhouden hé! Ga maar lekker veel tv kijken vanavond, dan gaat de tijd misschien wat sneller. Succes en ik duim duim duim!
Oh Trees, ik lees nu pas je topic...! Wow hé, gefeliciteerd! Spannende dag morgen... Ik duim voor je!!!
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Ik ga heeeeeel hard duimen voor een mooie echo morgen, denk aan je! Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Trees, dalijk heb je de echo en ik duim heel erg hard voor je dat deze echo in ieder geval goed is... Dat is al 1 stapje in de juiste richting....
We hebben de eerste echo gehad en deze was precies op schema. Er was een mooi vruchtzakje te zien wat past bij het termijn. Helaas hebben ze in de privekliniek niet zulke gevoelige apparatuur als in het ziekenhuis, waardoor er niet meer dan een zwart vlekje te zien was. Maakt verder ook niet heel veel uit, want het zag er verder wel goed uit. Volgende week hebben we de hele spannende echo voor hartactie. Ik begin nu toch wel echt gespannen te raken voor alles wat gaat komen. Ik zou best een winterslaap willen houden tot januari .
ooooooooooohhhhhhhhhh Trees , spannennd !!!Zal een lange week worden maar dan hopelijk een mooi kloppend hartje........ennuh ik zou best wel ff met je mee willen doen aan een winterslaap , dikke kknnuuffffeell
Stop je hoofd maar weer in het zand Trees deze week. Maar na volgende week moet je er gewoon aan geloven. Fijn dat de echo goed lijkt. Nu op naar een kloppend hartje en over 8 maanden een gezonde treesbeeb.
Fijn dat deze echo goed was! Maar de volgende echo is natuurlijk veel belangrijker!! Jammer dat je inderdaad geen winterslaapje kan houden, dit is natuurlijk zenuwslopend.. Vandaag in ieder geval goed nieuws Dat is 1
Goed nieuws voor nu Hopen voor volgende week dat de echo weer zo mooi is!! maar ooo wat blijft het spannend!