Hallo meiden, Ik maak me een beetje zorgen. Ik zit nu op dag 23 van de cyclus. Ik meet elke dag mijn temperatuur en die is heel constant, eigenlijk elke dag 36,6. Ook heb ik wat ovulatietesten gedaan en daaruit is nog geen knaller naar voren gekomen. Wel zijn ze wat opgelopen en sinds gisteren zijn de tests weer heel licht geworden. Mijn temperatuur is helaas niet gestegen, ik heb geen vruchtbaar slijm etc. Dus ik ben bang dat ik deze cyclus geen eisprong krijg Kan het zijn dat de ovulatietesten toch nog weer op gaan lopen? Iemand ervaring mee? Hieronder mijn grafiek. In het begin van de cyclus hoge temperatuur maar had toen een jetlag (ben drie maanden in Azie geweest) Daarna is temperatuur weer genormaliseerd. 53b49b Ovulation charts on FertilityFriend.com
Je cyclus varieert van 25 tot 40 dagen zie ik in je onderschrift. Gebaseerd op een cyclus van 40 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 22 tot en met dag 30 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Dus als je weer een langere cyclus van zo rond 35 tot 40 dagen hebt, is de kans zeer groot dat je eisprong nog moet komen!
Zie boven! En heb zelf ervaring met reizen etc. Had altijd n regelmatige cyclus van 28-32 dgn en met mijn jetlag n uitschieter naar 40 vorig jaar. Ooit eens bij n osteopaat geweest in die periode en die gaf aan dat dat vrij normaal is als je door tijdverschil en nog veel meer toch wat "ontregeld" kan zijn
Bedankt voor jullie reacties. En... Jullie hadden gelijk, heb nu op dag 28 van mijn cyclus eindelijk een positieve ovulatietest! Pfff dat stelt me toch gerust. Gelukkig komt mijn vrien vanavond weer thuis, hij zat in het buitenland een paar dagen, dus perfecte timing!