Ik heb een heel erg onregelmatige cyclus en teste 2 september positief op dag 88. Vandaag naar t ziekenhuis geweest voor een echo en ik ben al 13 weken en 2dagen. zoooo blij.. We dachten zelf nu ongeveer een week of 8. Nu we onze beeb op de echo hebben gezien is t pas echt.. Ben zo gelukkig..
En nog een vraagje, omdat ik zelf volgende week een echo krijg ivm ook een onregelmatige cyclus, had je geen last van kwaaltjes? Ik heb vorige week positief getest. Clear blue gaf aan 3+ dat betekend dan 5 of meer weken zwanger. Heb echter weinig last van iets. Af en toe beetje misselijk en af en toe beetje zere borsten maar niet heel erg ofzo
ja beedje pijnlijke borsten had ik wel maar dacht dat dat kwam omdat ik andere bh's had gehaald . en de misselijkheid is pas begonnen bij 9 weken..
Gefeliciteerd! 1ding scheelt, je bent de meest kritieke fase voorbij dus je kan al heerlijk gaan genieten van je zwangerschap.
Jeetje, dat is in ene de eerste trimester voorbij! Wat goed! Gefeliciteerd en nu dus gelijk maar lekker genieten van de zangerschap en iedereen vertellen!
Wow, super zeg!! Gefeliciteerd! Lijkt me fijn om al meteen zo ver te zijn Al die stress van de eerste weken tenminste niet.. Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd!!en gelijk al 13 weken!! gaaf he om je kleintje dan op de echo te zien...zo bijzonder!! fijne zwangerschap en geniet ze!!