vreemd gevoel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Denise19, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Goedenmorgen.

    Ik zal even bij het begin beginnen.

    Ik ben 9 juni voor het laatst ongesteld geweest, heb vr 13 juli een test gedaan en die was dik positief. 15 juli wat lichte bloedverlies gehad nadat ik sex heb gehad,en is daarna ook gelijk na het plassen weer gestopt ( heb 1 inlegkruisje gedraagd, maar die was niet eens vol, en was echt licht roze) Nu zat ik eergister lekker relext te surfen, en voelde ik in mijn schaamstreek 3 klopjes. Heel bizar ( heb ik nog nooit eerder gevoeld, en mn darmen zijn het absoluut niet) Het vruchtje kan het ook niet zijn, want als die er (nog) zit, dan is die net 1,5 gram, dus heeft de kracht niet om me te schoppen, het heeft nog niet eens echte beentjes :) :rolleyes: Kan het zijn dat ik een miskraam heb gehad, en dat dat gevoel wat ik heb gehad het terugrekken van mn baarmoeder is geweest?
    Ik moet vandaag naar het ziekenhuis, voor een echo om te kijken of er nog een vruchtje zit. Wat kan het zijn geweest? Ook toen ik later in bed lag, voelde ik een heel bizar gevoel, alsof er een kleine bal in mn schaamstreek ronddraaide tegen mn huid. Enig idee wat het kon/kan zijn?

    Alvast bedankt voor je tijd en aandacht!
    Liefs Denise
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Denise,

    waarschijnlijk is de baarmoedre heel even samengetrokken en dat kun je voelen als een soort bal. Die klopjes zijn waarschijnlijk je bloedvaten geweest. Heeft allemala te maken met de zwangerschap. Bij een miskraam heb je veel helderrood bloedverlies en heftige buikkramp dus dta is het niet geweest. Een beetje roze afscheiding zoals jij beschrijft is normaal na vrijen als je zwanger bent en kan geen kwaad.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina