Facebook en Apple betalen voor uitstelling kinderwens

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knutselkitty, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
  2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Veel succes met die rammelende eierstokken gewenst dan. Als je eenmaal een sterke kinderwens hebt, lijkt het me toch moeilijk weg te stoppen.

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Tja, ik ben ook benieuwd wat voor medewerkers akkoord gaan met dit aanbod.
    Ik zou er niet voor open staan in ieder geval!

4. Logan

Logan Niet meer actief

Als mijn baas dit voorstelt is het tijd om mijn spullen neer te leggen en te gaan.

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Eigenlijk best een trieste ontwikkeling vind ik.

6. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Wat triest. Zou niet moeten worden toegestaan, alleen al om de suggestie dat een moeder dus niet meer als een professional zou kunnen werken.

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Als ik een kind wil, dan doe ik dat.

Geen baas, familielid, kennis of persoon kan mij tegenhouden als ik een kinderwens heb.

Aghja, ieder zijn eigen ding ;)

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

:$:$:$ *raapt kin weer van de grond*... Wat belachelijk zeg, maar wel goed voor de vrouwen die geen kinderwens hebben;). Bijzonder in ieder geval, ik zou er niet voor tekenen.

9. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een bizarre toestand. Alsof je alles in het leven naar je eigen hand kunt zetten. Echt heel bizar. En dan wil je en dan lukt het niet meer.... dat zou ik mezelf nooit vergeven.

10. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Telegraaf hè. . Dat verklaart een hoop

11. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Waarom wordt mannen niet aangeboden om zaad in te vriezen. De productie daarvan neemt na een bepaalde leeftijd af. Een kind krijg je toch niet alleen, maar de vrouw wordt er altijd maar op aangekeken. Maar goed blijkbaar is alles te koop tegenwoordig zelfs een kinderwens.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.792
    113
    Maar pas na je 40e beginnen met kinderen lijkt mij ook niet ideaal...

Minder energie als dan je jonger bent...

Ik denk dat ze het beter anders kunnen doen. Eerst de vrouwen rustig moeder laten zijn ( eventueel gewoon werken, als ze dat willen) en pas na hun 40e of 45e nog 20 jaar knallen voor het bedrijf...

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ja eens.

Als je je zo laat afkopen (zo direct als hun het doen) of bewust uitstellen vanwege een carrière, vraag ik me zoiezo wel af of je echt kinderen wilt of dat je het ziet als iets wat je "ook nog even moest doen" in je leven ;)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.792
    113
    Ja alsof kinderen krijgen iets als een huisdier nemen is...

En alsof werken het belangrijkste is voor een mens...

Echt...bedrijven slaan echt door de laatste tijd...waar ze de arrogantie vandaan halen...;)

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Waarom niet die kosten investeren in goede flexibele kinderopvang zodat ouders (en dus niet alleen de moeder erop aankijken) met een gerust hart goed kunnen werken.
    Als ik dichtbij huis en werk goede goedkope en flexibele kinderopvang zou kunnen hebben zou ik makkelijker meer en flexibeler kunnen werken en dat ook graag doen.

16. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    ik vind vooral de tekst heel vreemd.
    "opofferen" nog wel....

17. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Lekker menselijk.

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik vind het prima dat ze het aanbieden, als het je wat lijkt, lekker doen, zoniet, dan niet... er staat toch nergens dat ze ontslagen worden als ze het niet doen en gelijk kids willen ofzo???
    Het is een optie die geboden word!? en baat het niet.... je laat je eitjes van je 25e invriezen, en op je 30e (wat hier in NL ook redelijk normale leeftijd is) bijvoorbeeld lukt het niet, dan heb je nog wat achter de hand....? als het gratis aangeboden is, prima om daar gebruik van te maken toch? ze halen niet je gehele eivoorraad eruit ;) het is een extra verzekering ofzo, ik zou er denk ik wel gebruik van maken, puur als extraatje

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik denk dat het invriezen van eieren heel erg onderschat word, je moet hormonen spuiten, puncties ondergaan, het is niet even in de stijgbeugels liggen en klaar is mees (kees klinkt te mannelijk voor dit topic haha)

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind dit heel ziekelijk, als ik eerlijk ben..

Deel Deze Pagina