Wie kijkt er op dit moment ook dr phil. Een moeder die haar eigen kind 6jaar lang vasthield. Wat vreselijk. Hoe kun je dat doen
ja kijk t nu ook. vreselijk!!! dat er serieus mensen rondlopen op deze aardbol die zoiets kunnen flikken
Ik word er ook helemaal niet goed van en dat heb ik nietzosnel. Hoe kunnen mensen zoiets met een kind doen en er zelf nog van genieten ook. Over duivels gesproken zeg.. pff.
Ik word hier beroerd van. Helemaal wanneer ik naar me zoontje kijk. Hoe kun je! Zieke monsters, dat zijn dit soort mensen.
IK heb vanmiddag echt zitten huilen voor de tv en nu ik er weer aan denk krijg ik weer tranen in mijn ogen. Ik heb het ook niet af gekeken en ben er echt nog een tijd goed naar van geweest. Heb mijn dochters vanavond echt even heel stevig vastgehouden. Ik kan er echt niet bij dat een moeder haar dat haar kind kan aandoen...kan er zo boos om worden. Die eerste foto's van dat meisje, mijn hart brak...
Ik heb het niet gekeken maar wat erg zeg mijn dochtertje van 1,5 jaar is al 10 kilo en mijn zoontje van 5 maanden is al de helft van haar gewicht :x Arm kindje zeg, zieke monsters op deze wereld moeten ze opsluiten en niet meer vrij laten