Haha dat waren ook mijn eerste gedachten.. Als 15 jarig meisje gaan je ouders toch mee naar t ziekenhuis etc. Beetje vaag verhaal haha! Maar blijf wel kijken haha dat is het stomme ervan..
Haha idd. Vond ook dat de zus wel erg vergevingsgezind is. Ging in mijn ogen wel erg makkelijk als blijkt dat je zusje zoiets ergs heeft verzonnen waarbij haar ouders een tweede hypotheek wilden nemen en iedereen je holp. Ook vraag ik me af of ze al die tijd een ziekteuitkering heeft gehad?Ze kon niet werken neem ik aan?
Denk niet dat een uitkering heeft ontvangen, want daarvoor moet je toch echt wel medische gegevens overleggen. En anders is het UWV echt superdom.
heb net het eerste deel terug gekeken "verboden zwangerschap" ....heftig zeg, moest wel even een traantje wegpinken
Het leek me na de promofilmpjes best wel interessant, maar men...wat slecht geacteerd zeg, ben alweer afgeknapt... Ben ik de enige? Of zijn er meer die het tegen vinden vallen? Om over de geloofwaardigheid maar niet te spreken..
Ik was aan het zappen toen ik bij de afl van gister bleef hangen. Ik zat echt even raar te kijken... Ik dacht Als dit echt is komt het niet zo op mij over.. Nog even blijven kijken en toen werd mij al snel duidelijk dat het allemaal nep is en inderdaad ook slecht geacteerd ... Hahaha dus maar snel verder gezapt.
Ik vind het ook een vreselijk slecht programma. En die vervelende voice over.. Dat is Jeroen Nieuwenhuize zeker? Ik ben afgeknapt
Ah, ben dus niet de enige Die voice over ook inderdaad, voegt weinig toe. Tevens het tig keer in herhaling vallen en dan maar te zwijgen over andere details...Hetzelfde huis, vrouw superslank na de bevalling, ziektes 'faken'... Komt er ook nog bij dat Masterchef een half uur eerder is, zodat agd om 7 uur kan beginnen, grrr Ergens wel jammer, keek er wel een beetje naar uit, maar ja, genoeg ander leuks te zien!
Ik kijk te weinig tv denk ik, weet niet eens wanneer en hoelaat en op welke zender het komt. Het het een keer gezien een halve aflevering omdat ik er langs zapte Heb er niet zo opgelet hoe het in elkaar zit.
Wat een raar programma , maar toch kan ik het niet laten te kijken Gisteren 2 afleveringen gekeken (eentje terug gekeken op internet), en mn man heeft zelfs meegekeken Vond het acteerwerk wel erg apart overkomen
Vandaag de aflevering gekeken over de zwangerschap. Wat een aparte serie. Idd echt slecht geacteerd en vond dat karakter van die man ook zo raar. Wat een watje kwam die op mij over zeg, de hele tijd lopen zeuren en zielig doen en maar niks zeggen. Pff kromme tenen kreeg ik ervan en medelijden met die vrouw. Mag toch hopen dat het stel waar dit dan zogezegd op gebaseerd zou zijn wel uit elkaar is. Zo'n vent gun je toch niemand
Ik ga vanavond voor het eerst kijken. Het gaat over een man smetvrees. Als ik het niks vind weet ik het voor de volgnde keer
Ben het nu aan het kijken maar vind het opzich wel goed verhaal alleen de acteurs vind ik niet zo best
Ik heb het gisteren gekeken.. Ging toch over die vader die was betrapt in een seksclub ofzo? Ik snap dat de echte mensen niet op tv willen komen met hun schokkende verhalen, maar met die acteurs komt het zo nep over. Jammer, want het concept is opzich wel goed..
Superslecht geacteerd.. dat is wel erg jammer ja. Dat eerste verhaal rammelde ook aan alle kanten. Hij zei dat hij syndroom van patau had toch? Maar dat is niet met het leven verenigbaar dus begrijp het niet.
Babyengel hij is drager , maar het herhalings risico van trisomie 13 is 1% lijkt me stug dat je vanwege dit risico preventief laat steriliseren ... Ach het blijft tv Liefs Edith Mama van mees*&juultje