ik zou er echt geen acteur van willen zijn. voor ons is het duidelijk maar er zullen wel genoeg mensen zijn die niet doorhebben dat het acteurs zijn, lijkt me niet zo leuk om op straat aangekeken te worden door mensen die denken dat je in het verleden een man bent geweest ofzo
Haha ja er zullen idd mensen zijn, die denken dat "hun" dat echt zijn... Maar wat je hier zei van die gene die als man was geboren zou die acteur ok zo zijn of een echte vrouw? Tja sorry ik denk te ver over dingen na altijd
o wat goed!! Ik was ook al op zoek geweest...maar niks kunnen vinden. Hoopte al dat iemand het had gevonden
ohh ik heb die van vandaag gemist. wat was het geheim.. Was iets met een meisje dat geadopteerd was..
ja dat meisje was in nicaragua geroofd uit het ziekenhuis en verkocht aan een weeshuis. ging om illegale adoptie. haar bioligische ouders hebben gezocht... konden haar dus niet vinden. echt zo erg....
Was dat de aflevering met het downkindje dat geaborteerd zou worden? die zus heeft volgens mij in vrouwenvleugel gespeeld als bewaardster Dela Maria Vaags heet ze
zit iemand nu te kijken? Dat gezinnetje heeft ook mee gedaan aan dat programma met al die stelletjes die zwanger willen raken, kom even niet op de titel (met caroline tensen)
Ik heb nu nog maar 2 afleveringen gezien hier in België: die van die vrouw die loog over haar nierziekte wat is zelf enorm zwaar vond voor te zien. Ik heb er met mijn vriend en beste vriendin over gehad. Ikzelf heb al bijna 4 jaar fibromyalgie (chronische pijn) en dat is niet te bewijzen en heb daardoor vaak met ongeloof te maken. Ik vond het vooral raar dat niemand nooit achter doktersverslagen had gevraagd (vooral haar vriend dan). Of ooit mee was geweest naar een dokter. Die ouders nemen een dubbele hypotheek maar vragen wel geen rekeningen om te zien. En dan vandaag de aflevering van die man die homo was.
ja ik zat ook al te denken, ze komen me bekend voor. Denken denken en ineens wist ik het. Is idd een babyboomstel.