Ik heb deze niet eerder gezien. wel heeft zij die aflevering gespeeld over die open relatie. dat ze deed alsof ze sex had met andere mannen die ze samen uit kozen maar dat deed ze niet. en toen ze het toch probeerde werd ze verliefd. overigens was die kerel waar ze op verliefd werd vorige week 1 van de zoons van die oudere man die euthenasie wilde laten plegen. dus acteurs komen terug.
ik heb die aflevering echt algezien, was in de eerste week dat ze het uitzenden volgens mij, misschien zelfs de eerste aflevering
ik zag in een voorstukje voor morgen dat ze hetvolgens mij gaan herhalen, die van morgen heb ik nl ook al gezien.
De acteerprestaties zijn om te huilen idd maar ik vind de serie geweldig. Ik zit echt dagelijks om 19:00 klaar. Van de week genoten van die kerel die zijn gezin verliet voor een Afrikaanse en vervolgens 20.000 euro lichter gemaakt is. Dokters vind ik ook heerlijk om naar te kijken. Vooral dokter Peter Paul
Jaaa geweldig! Mijn nicht speelde de bedrogen vrouw haha Heb helemaal dubbel gelegen! Die kerel schaamde zich zo hard dat hij na de uitzending even binnen is gebleven haha De reacties op fb zijn ook hilarisch!
Oh echt? Deed ze best goed. Lekker op z'n Utrechts Wat mensen overigens niet verzinnen. En dan dacht ik dat ik een moeilujk leven heb gehad lol
Ze komt alleen echt niet uit Utrecht haha Haar kinderen komen ook regelmatig op tv. Laatste x was een dolfinarium spotje. Ach tis grappig, maar zou niet mijn ding zijn
zie nu dat die ene die gescheiden was en ging trouwen en weer vreemd ging met haar ex (op de boot) en daar weer mee verder ging die fashion cheque reclame doet.
Die aflevering over die klusjesman en die omgebouwde? Zij heeft echt zon litteken in dr nek van de adamsappel. Strakgetrokken gezicht, botox. Loopt raar, nep borsten, rare stem, lang.. Is ze echt een man die vrouw is geworden of niet?