Hoi meiden, Weten jullie of dit de laatste aflevering van revenge was vandaag? Volgende week komt Harry Potter zag ik.... Ik vind het een fantastische serie!!! Alvast bedankt voor de antwoorden
Oh shoot... En op film 1 zag ik dat het nog veel spannender wordt, maar nu mis ik een paar afleveringen
je kan ze ook gewoon online kijken ao via: Watch Revenge Online - LetMeWatchThis er zijn nog meer sites, maar heel veel sites zijn aan t updaten voor nieuwe afleveringen van alle series in jan. hij wordt in amerika ieder zondag uitgezonden en maandag kan je ze dan hier in ned kijken. volgende nieuwe afl (sezoen 2 afl 10) is in jan 2013.
Geweldige serie, maar heb door werk een paar afleveringen gemist. Ik koop meestal series bij play.com in Engeland, vaak voor de helft in vergelijking met Nederland. Dus deze gaat zeker op het lijstje.
Al zo op uitgekeken. Begon leuk maar op dit thema meer dan 10 afleveringen maken is naar mijn idee het concept te ver oprekken
Ik vind de serie dus echt geweldig. 1 van de mooiste series ooit. Mijn man en ik vinden dit allebei. Het eerste seizoen is idd helaas al afgelopen. Nu op naar seizoen 2 maar dat zal nog wel even duren denk ik.
Vind ik ook. Ik erger me ook een beetje aan de setting steeds. Dat gephotoshopte huis elke keer tussendoor en dat het green screen ook vaak wordt gebruikt beetje jammer!
Nou ik moet eerlijk toegeven dat ondanks dat ik er niet voor thuis zal blijven de laatste aflevering me toch wel triggerde.. ben toch wel weer benieuwd hoe het verder zal gaan.