Is nu meer waard dan 50.000,--. En ik heb geen flauw idee De tips zijn: tip 1: Hung Up van Madonna tip 2: het geluid stelt bar weinig voor Ik kan hier helemaal niks mee. Weet iemand hier wat het zou kunnen zijn?
Ik dacht dus dat het het ophangen van zo'n telefoonhoorn is in de gevangenis. Waarmee je achter een glas toch met elkaar kan praten. De twee tips passen er ook in maar zoiets is al een paar keer gezegd en dat was fout. Snap er niets van.
ik dacht toen echt die vrouw die dacht als je je ogen opliet meten. met die glaasjes. maar ja eerst dat geritsel/gekraak? pfff echt geen idee. ben wel retebenieuwd
Hoezo niet? Je moest alleen je naam smsen naar het Qmusic nummer. hun hebben geen idee wat ik denk. En ze weten ook pas wat jij gaat zeggen op het moment dat je het zegt in de uitzending (check de site maar) Wij weten het voor 99 procent zeker... Nu duimen dat we gebeld worden. ik blijf smsen haha!
Oh ik dacht dat je het geluid moest sms'en. Dan heb ik niets gezegd. Maar ik ben dan ook geen Q Music luisteraar. Geef mij maar 3FM.
Waarom blijven sms-en? Je hoeft maar 1 keer te sms-en namelijk. Heeft helemaal geen nut om het vaker te doen, is alleen maar zonde van het geld.
Ik hoop niet dat ze me nu bellen, ik dacht dat een prijsentang was of zo'n plakbandaparaat in de supermarkt, ( van de gele plakbandjes om de broodzakjes) maar beide is al gezegt en niet goed...