Elsevier.nl - 'Anouk wil berichten van racistisch nepaccount niet verwijderen' Sorry, maar ik ben dat mens echt meer dan beu. Je mening geven is één ding, maar ze is gewoon ordinair om aandacht aan het schreeuwen en is net zo kortzichtig bezig als de mensen die van alles op haar account plaatsen. Ik was al geen fan, maar vanmiddag zapte ik toch even door toen 'Michel' op Q-music voorbij kwam.
Jeetje, wat een nachtmerrie lijkt me dat, als iemand in jouw naam dingen gaat posten waar je helemaal niet achterstaat.
Nou partyrocker, ik ben het deze keer helemaal met je eens ! Ik word ook schijtziek van dat aandachtsgeil monster, met dr achtelijke streken en uitspraken!:x
Ik vond haar vroeger toen ik puber was vet cool. Nu vind ik haar een zielig figuur. Vanaf dat ze een foto plaatste van een cd van ilse de lange in de prullebak. Behoorlijk kinderachtig..
Volgens mij gaat het niet om een account maar om een bericht. Het lijkt in jouw post net alsof zij dit account heeft aangemaakt ofzo. Maar het gaat erom dat iemand anders met een (blijkbaar) vals account een bericht heeft geplaatst op haar pagina en dat ze dit bericht niet wil verwijderen. Tja, da's lullug. Maar ik denk dat de persoon die deze foto gebruikt meer te verwijten valt dan Anouk. Ik kan me wel voorstellen dat ze wil laten zien hoe sommige mensen menen te mogen reageren zodra ze merken dat iemand een afwijkende mening heeft. Ik heb richting Anouk inderdaad berichten gelezen waar de honden geen brood van lusten. Wat betreft Anouk zelf: geen idee of ze irritant is of niet en kan me ook niks schelen ook. Ik hoef haar niet op de koffie, ik luister alleen wel eens naar haar muziek. Of ik een nummer van haar wel of niet mooi vindt, staat los van haar karakter.
Ik werd altijd al schijtziek vandat stomme mens. En ze dacht nog het songfestival te gaan winnen ook met dat dooie vogelen nummer van der, waar ze overgins ook als een dooie bijstond. Wat had ik zitten genieten van haar verlies..
Dan nog kan ze (als ze weet dat dit account niet van het meisje is wat er op de foto staat) het bericht verwijderen. Ik snap dat dat meisje in zak en as zit. Studeert nog, wil later een baan en tsja. Via internet is alles te achterhalen tegenwoordig. Ik heb wel meer berichten gelezen waar de honden geen brood van lusten en niet alleen richting Anouk. Het is op een bepaald punt ook wel leuk geweest. Ze haalt zelfs gewoon trouwe fans door het slijk door een ieder die pro zwarte Piet is over één kan te scheren. Als je een artiest bent met een grote fanbase, vind ik dat je op zijn minst respect moet op kunnen brengen voor de mensen die een eigen mening hebben. Maar ze wilt gehoord worden en niet luisteren. En tsja, haar muziek vond ik toen ik 13 was goed. Maar vind ik nu ook meer kattengejank en gepingel. In de zak mee dus. Ben er klaar mee.
Ja en als lekker rellen over de rug van anderen niet werkt, dan plaatst ze wel een foto van der blote reet. Daar ging mijn avondeten.
Bleeeeeeehg, kan die Anouk niet mee in de zak van zwarte piet? En trouwens, al die racistische berichten.... Wellicht zijn het gewoon een stelletje anti zwarte pieten die even lekker willen rellen? Zou mij iig niets verbazen.
Ik vond het ook een geweldig stoer wijf Ook op songfestival..daarna is het geloof ik naar haar hoofd gestegen Grote sterallures. Ik vind haar kinderachtig
Ik had niks met haar en ook niks tegen haar... Maar na deze acties van haar (zwarte piet en comments van mensen plaatsen) hoef ik ook niks meer van d'r te hebben en heb ik wel wat tegen haar... Wat een idi**t!
Ben het met je eens, Anouk is geen leuke vrouw. 'Vroeger' kocht ik haar muziek ook. Zou t nu niet meer doen, puur om wie ze is (of zich voordoet)
Ik zag haar bij dat programma van Linda de Mol en heb erg om haar moeten lachen. Ik vind haar wel een lekker eigengereid mens en zeker wel een goede muzikant. Ook vind ik dat ze zeker het recht heeft om tegen Zwarte Piet te zijn en de reacties van sommige mensen op haar mening vind ik echt te triest voor woorden, erg racistisch en schokkend. Lijkt me erg vervelend als vanuit een nepaccount (gebruik van je foto) berichten de wereld in worden gestuurd. Of dit het probleem is van Anouk, lijkt me niet. Misschien moet persoon in kwestie hiervoor bij FB of Twitter zijn en ervoor zorgen dat die foto niet meer gebruikt kan worden, anders kan het probleem zo weer opnieuw ontstaan. En ook al mag je Anouk totaal niet, vind je het een verschrikkelijk mens, borderliner etc... de reacties die zij kreeg waren toch gewoon te erg voor woorden? Zo racistisch als het maar kan.