Goedemorgen dames Hier even een onzekere zwangere dame. Ik ben nu 9.5 weken zwanger en heb met 7.2 weken een mooi kloppend hartje gezien.nu heb ik heel weinig klachten en ik heb ergens het idee weet niet waar het vandaan komt dat het het beste is om wel klachten te hebben.maar nu ben ik onzeker of het van binnen wel goed zit.ik heb dinsdag weer een echo en ben bang dat het hartje dan niet meer klopt.de gynaecoloog gaf ook aan dat als je een miskraam krijgt je niet meteen bloed en zo krijgt maar dat het ook nog later kan.dus dat heeft me een beetje onzeker gemaakt. nu is mijn vraag wanneer stopt die onzekerheid en zijn er dames die totaal geen of weinig klachten hadden maar waarbij het allemaal goed is gekomen. Liefs.
Hier bij de eerste zwangerschap ook geen klachten. Het resultaat zit nu naast me een broodje te eten.
Hoe moeilijk het ook is, toch proberen los te laten. Anders kun je echt niet genieten! Die onzekerheid schijnt er echt bij te horen en die raken we ook nooit meer kwijt volgens diverse mama's in mn omgeving. De symptomen zouden ook langzaam minder kunnen worden doordat de echte hormonenpiek op zn einde loopt. Als je je echt heel veel zorgen maakt, gewoon de verloskundige bellen he! Sterkte!
Dank je joyce Ja ik geniet wel maar de ene dag meer dan de ander en als iemand dan vraagt welke klachtjes heb jij en ik zeg nou niet zoveel zegt de een wat fijn lekker van genieten en de ander zegt oh oh even in de gaten houden dan vond ik het heel moeilijk om de eerste belangrijker te vinden dan de tweede opmerkingmaar je hebt wel gelijk ik moet genieten zorgen maken is ook niet goed voor ukkie nou eerst maar dinsdag dan ben ik vast weer gerustgestelder Liefs
Laat ze maar kletsen, geen klachten is ook volstrekt normaal. Ik merkte ook niks, kwam er daarom ook pas na 3 maanden achter. Heb een fijne, zorgeloze en makkelijke zwangerschap gehad en nu een kerngezonde zoon van 2.
het zegt helemaal niks als je weinig of geen klachten hebt of juist heel veel. mn 1e zwangerschap al voor mn nod veel kwaaltjes en dat eindigde in een vroege mk, 2de zwangerschap weinig kwaaltjes en ik heb nu een gezonde dochter van 6, 3de zwangerschap veel kwaaltjes en nu een zoon van 4. vandaag positief getest en weinig last tot nu toe, beetje misselijk af en toe en een sterke neus. (niet fijn want manlief is aan het schilderen) dus we zullen zien deze keer. de onzekerheid blijft altijd wel. ik was gerust toen ik de kleine kon voelen, maar dan wilde ik het ook wel regelmatig voelen want anders was ik daar weer wat onzeker over. gelukkig kon ik mijn kids al vroeg voelen en als ze wat minder actief waren makkelijk actief krijgen. probeer te genieten en je niet teveel zorgen te maken.
hier ook geen klachten gehad! ben geen 1 x misselijk geweest (gelukkig) de "klachten" die ik nu wel heb is dat mn buik in de weg begint te zitten haha.. geniet er lekker van voor je het weet ben je 30 weken haha
Bij mijn zoontje heb ik tot de 30 weken nergens last van gehad! Nu al vanaf het begin klachten. Misselijk, bekkenpijn, moe... Dus wil niks zeggen hoor. Heerlijk juist, geen klachten
Ik heb ook helemaal geen klachten gehad. Geloofde er eerlijk gezegd niks van dat ik zwanger was, met 9.5 week echo gehad en er zat toch echt een inieminie met kloppend hartje.. tot die tijd dacht ik ook vaak dat het vast niet goed zat ivm geen klachten. Nu alweer 21 weken op weg. Denk dat die onzekerheid er wel een beetje bij hoort. Zolang je geen gekke dingen hebt ervanuit gaan dat het goed zit. Geniet ervan!
Hoi Angel02@herken t helemaal,we zijn ook precies even ver nog steeds gelukkig heb ook alleen met vlagen wat misselijk en wat meer moe en sterke reuk,maar geen extreme kwalen t hoeft helemaal niet je lichaam went steeds meer aan de hormonen....maar die onzekerheid blijft idd als de echo van dinsdag goed is bereid je je weer voor op de 20 weken echo,daarna de grens van 28 weken daarna je verlof en dan de bevalling herken het allemaal van mn vorige zwangerschappen. Probeer je niet te druk te maken t hoort er allemaal bij,heel veel succes dinsdag dikke knuf X
Hier ook amper tot geen klachten gehad en ze zijn toch echt alledrie gezond en wel geboren 2 weken geleden. Hou je niet vast aan de klachten, maar geniet er juist van dat je ze niet hebt! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier ook eigenlijk geen klachten de eerste periode. dus kan prima. Probeer je niet te druk te maken, stress is nl voor je kleintje de meest vervelende 'klacht''. Het gaat vaker goed dan fout!
Geen klachten gehad. Vriendin, moeder en nichtjes ook nooit. Hooguit de spataderen die in week 20 kwamen, verder nooit iets gevoeld (zelfs geen gevoelige borsten). Allemaal gezonde kindjes gehad