achter in groei ontsluiting ...

Discussie in 'De bevalling' gestart door steffie1980, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hoi,
    Ik ben vandaag best wel geschrokken door het onderzoek.
    Ik weet al een tijdje dat ik bijna 2 cm ontsluiting heb en heb veel last van harde buiken, maar nu blijkt ons kindje ook nog bijna 2 weken achter te liggen in groei
    weet niet goed wat ik nu moet verwachten verder....maandag moet ik een ctg doen en ondezoeken en dan de donderdag weer
    Zijn er mensen met ervaring? Wat is er gebeurd en werd het kindje eerder gehaald zoals sommige beweren? Volgens de vk zou dat verder geen probleem zijn en mag het geboren worden.

nog iets sinds vandaag erg pijn aan de binnenkant van mijn rechterborst...vanaf mijn borstbeen richting tepel, een harde plek en als ik eraan kom doet het meer zeer...zijn dit spieren of melkklieren?

Heb wel al 2 kids maar deze zw schap is zo totaal anders dat ik er wat onzeker door word

dikke kus steffie

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meid,
    Iman lag ook achter in groei en zij is idd met 38 weken gehaald.
    Op hoeveel schatten ze de baby nu dan? En heb je een groeiecho gehad?

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hoi
    ze schatten hem op 2300 gram en 35 weken, terwijl ik er 37 zou zijn...mijn banner loopt ergens niet helemaal goed :s
    Groeiecho hebben ze gister gedaan inderdaad

ben erg benieuwd wat ze nu dan gaan doen allemaal...

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman werd met 38 weken 2300 geschat.
    Ik weet niet wat in Belgie de normale gang van zaken is, maar in NL, als je placenta nog goed werkt enz, dan laten ze je de zwangerschap gewoon uitdragen, met bv om de andere dag een CTG in het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina