Aan wie vertel jij jouw 'geheim'?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Nou, zoals de topictitel zegt. Aan wie vertel jij jouw 'geheim' als je dit met iemand deelt natuurlijk.

Ik heb drie goede vriendinnen, waarvan 2 weten dat mijn huwelijk niet zo succesvol is als het lijkt. De reden, waardoor ik niet lekker in mijn vel zit, weten ze overigens (nog) niet. Toch heb ik de behoefte het te delen met iemand, maar aan de andere kant ook niet ik red mezelf prima.

Ach ja. Met wie deel jij jouw geheim(en)? Of kan jij jouw geheim alleen aan, zonder dit te delen met iemand?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Er zijn wel dingen die niemand weet. Dit wil ik binnenkort gaan bespreken met een psycholoog.
    Alle andere dingen bespreek ik met mijn twee beste vriendinnen waar ik echt álles aan kan vertellen.

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik heb niet zoveel geheimen. 1 vrij grote, maar dat weten mijn vriendinnen wel.

Ik vond het veel moeilijk om te vertellen dat we schuldenbewind gingen aanvragen en dat wij als gezin bijna op straat kwamen door een huurachterstand. Nou ben ik hier vrij anoniem dus kan ik hier best ventileren als ik daar behoefte aan heb :D

4. Druktemakertje

Druktemakertje Actief lid

17 aug 2015
    266
    13
    18
    Huismama
    West-Brabant.
    Ik vertel mijn geheimen aan niemand..
    Ik bewaar mijn beste geheimen..
    De dingen die ik deel met vriendinnen zijn geen onderwerpen die me "stuk" kunnen maken..
    Mijn ervaring is jammer genoeg dat vroeg of laat alles wat je zegt tegen je gebruikt wordt..
    Mijn geheimpjes zijn in ieder geval veilig bij mij...

5. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Ik deel alles met mijn man of beste vriendin.

6. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Eens! Ook mijn mening!

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Niemand? Geheimen zijn geheimen. Er zijn wel dingen die ik mijn man vertel, maar verder niemand. Maar dat is dan dus geen geheim meer. Wel iets waarvan je niet wil dat ja en alleman het weet.

@ Jebb
    Welk huwelijk is dan wel zo succesvol als het lijkt? Elke relatie heeft zijn ups, downs en uitdagingen. Liefde is een werkwoord.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Het meeste deel ik met mijn man. Daarnaast durf ik alles kwijt bij mijn zus en mijn moeder.

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    in princiepe heb ik weinig zeg maar gerust geen geheimen en mijn man daar heb ik sowieso geen geheimen voor

als ik ergens mee zit deel ik dat in eerste instantie met mijn man en ook met mijn beste vriendin kan ik altijd praten

10. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deel alles met mijn man en bijna alles met mijn beste vriendin, maar ik heb niet echt geheimen ofzo.

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn man en mijn moeder.

12. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vertel het meeste wel aan mijn vriend en mijn beste vriendin.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Eens! Sommige dingen weet niemand, alleen ik

14. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Met mijn vriend en beste vriendinnen. Ik heb 2 geheimen die ik niemand zal vertellen.

15. stressbal

stressbal Niet meer actief

Mijn vriend en mijn moeder.

16. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Aan mijn collega. We zijn vriendinnen ook al zien we elkaar buiten het werk niet vaak. Ze zit elke dag net naast me en weet altijd goede raad te geven. Ze is heel praktisch ingesteld. Ze weet meer van mijn geheimpjes dan mijn beste vrienden.

17. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Mijn mab en mijn moeder.
    Moet zeggen dat ik geen echte geheimen heb die mij kwaad kunnen doen.
    Als dat wel het geval was zou ik het denk ik aan niemand vertellen.
    Zelfs mensen die je vertrouwd kunnen praten.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mijn man, psycholoog en zeker mijn beste vriendin. ☺️

19. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ze zijn verdeeld. Er zijn dingen die mijn ouders weten (van vroeger) die mijn man niet weet. En er zijn dingen die mijn beste vriend weet, waar mijn vriendinnen en man geen weet van hebben. Maar dit zijn zo dingen die jaren terug gaan. Het is niet dat ik mijn man buiten sluit. Maar ik ben al niet zo'n prater en het kost me al moeite genoeg om nu open te zijn. Om dan ook nog eens jaaaaaren terug te gaan.. Neu ;)

20. susy26

susy26 Niet meer actief

Als ik ergens mee zit vertel ik het aan me man

Deel Deze Pagina