ritme van de kou! tjonge wie zit er ook in z'n tentje te kleumen in nederland op het moment. Gelukkig is het ook veel droog maar ben de kou en de regen wel zat hoor. Normaal zouden we de laptop niety meenemen maar zo kunnen de meiden af en toe een filmpje kijken als ik sta te koken op mijn campinggaz stelletje. Ben blij dat we op vakantie kunnen hoor maar had het me toch iets warmer voorgesteld. Zo maar weer de geitewollensokken en vest aan en maar in mijn slaapzak warm worden.
balen zeg!! ik zei vandaag nog:"blij dat ik niet op de camping zit"... normaal gesproken hadden we nu op de veluwe gestaan! net even gekeken, morgen nog een hele slechte (en koude) dag en dan wordt het zoetjes aan droger en warmer!!!! probeer toch lekker te genieten!!!
Ik zat gisteravond wel te koukleumen in een stacaravan, waarvan de kachel t niet doet. Maar dat is altijd nog een stukje warmer dan in een tentje natuurlijk. Succes, ik hoop dat jullie evengoed wel een leuke vakantie hebben!
sterkte meid! ik zeg ook bijna elke dag nu "je zult maar met een tent op de camping staan nu..." vind het sneu voor jullie en de anderen. Hele jaar werk je naar je zomervakantie toe en dan heb je dit weer! het is gewoon herfst buiten nu! koud, wind en regen. echt sterkte en hopelijk nog wel veel plezier verder en ik hoop echt voor jullie en de andere vakantiegangers dat het weer op gaat knappen!
Wij zijn de eerste week van juli bij de boer gaan kamperen. De eerste nacht... KOUD! Konden gewoon niet meer warm worden! Moest onder een loeihete douche gaan staan om een beetje op te warmen. De volgende nachten extra fleecedekens gehaald, en warme kruiken, en kleren aan in bed. Toen ging het beter. Is niet echt je beeld bij een vakantie in JULI Veel plezier, maar er iets leuks van, hopelijk wordt het snel beter.
pfff hier eigenlijk nooit camping vakanties dus weet niet hoe koud het kan zijn (**Gelukkig**) maar hopelijk word het snel een stuk warmer !
heb met jullie te doen... Wij gaan ook altijd met de tent in Nederland op vakantie en hebben het ook wel eens koud koud koud gehad, dan wil je snachts wel met je slaapzak in de verwarmde doucheruimte gaan liggen.... Hopelijk knapt het weer nog een beetje op, maar echt lollig is het niet, het lijkt hier wel herfst....
ik zou echt linea-recta naar Frankrijk zijn gereden... dan maar wat extra geld kwijt aan een goedkope camping daar..
Bah, nee dat ik niks aan. Maar dit is precies de reden waarom wij nooit in Nederland kamperen. Dit zou namelijk echt mijn vakantie kunnen bederven. Wij zoeken het daarom altijd zuidelijker op. Wat ook niet gegarandeerd mooi weer geeft, maar meestal is het wel beter dan hier. Sterkte ermee!
Brrrr en ik had het al kou hier thuis binnen op de bank...ik lig ook op de bank met een dekentje Jongens dit is toch geen zomer?!?!?!? Hopelijk voor jullie (en natuurlijk ook voor ons thuisblijvers) komt het zonnetje snel weer tevoorschijn en hebben we weer een hittegolf!!! Ik mag in sep nog lekker 2 weekjes naar Frankrijk met de vouwwagen, hopelijk is het dan droog en warm daar...anders ga ik ergens anders heen waar het warm en droog is
Nou ik ben wel jaloers. Hier in de VS is het bloedje heet, ik moet gewoon werken en vakantie zit er de komende maanden niet in In een tentje in NL (ook al regent het) klinkt helemaal niet gek, lekker tegen elkaar aankruipen
o meid wat balen! Je heb er natuurlijk helemaal niks aan, maar dit is dus de reden waarom ik niet in NL kampeer! Ja met pasen pinksteren, nog net te doen 2 nachten kou! Wij rijden vandaag precies over een week naar zuid frankrijk met de caravan! Ja, een echt mooi weer kampeerder! Heel veel suc6 en anders zoals al eerder geschreven, alles inpakken en 600km verder rijden naar het zuiden!