Blijkbaar heeft ze er genoeg van na het werken . Die honden zijn geen €1000 waard Ja, maar bij die vrouw van Isa staat het ook echt heeeel vol. Maar ik heb wel respect voor dat gezin.
Ik vind het allemaal heel treurig eigenlijk, dat mensen hier zo in verzeild zijn geraakt. Ik hoop dat ze wat van hun leven kunnen maken, al heb ik mijn twijfels. Meeste sympathie heb ik voor (het gezin van) Isa, maar dat gezeur over z'n enkelband vond ik wel irritant. Wees blij dat je thuis je straf verder mag uitzitten. En je hebt die enkelband niet voor niets.
Wat een hoop ellende zeg. Die blonde vrouw die vertelde dat haar eerste 4 Kinderen uit huis waren geplaatst en nu had ze kind 5 en kind 6 weer van verschillende vaders. Heel zielig voor alle partijen Die djennah komt idd sterk over en alsof ze een wat beter afkomst en gezinssituatie zelf vroeger heeft gehad. Ik betwijfel of haar ouders blij zijn geweest met haar keuze voor die man...
Het onderwerp vind ik erg interessant maar hoe ze het in beeld brachten.. voelde echt een beetje als apies kijken. Kreeg er een ongemakkelijk gevoel bij.
Lekker veilig die kinderen los op de achterbank bij Gradus. En moeders rokend voorin. Waarom is dat nog steeds niet verboden? Wat een moedige keuze van Isa om vrijwillig terug te gaan. Wel heel verdrietig voor Djennah.
Nu ik de hond van Isa zie besef ik mij dat ik hem regelmatig zie lopen. Blijkbaar herken ik mensen alleen aan de hand van hun hond
Ja ik word wel moe van zijn detentieschade. Sorry. Het zal inderdaad heftig zijn om te moeten zitten daar tussen 4 muren, maar ik vind hem echt klagen. Schouders eronder en door.
Wat een pareltje dit programma. Zowel positief als negatief. Djennah en Isa (twijfel even of ik de juiste namen bij elkaar heb, het islamitische koppel) vind ik positief. Lieve en nette zonen hebben ze, reeel perspectief. En ik was na het verhaal of zijn delict ook wel geneigd om er enige compassie voor te voelen. Toppuntvind ik Gradus en z’n blonde vrouw met die zes kids. Mijn hemel wat een onnozel geval. Na vier maanden je kinderen hem al papa laten noemen? Die kan gewoon niet alleen zijn.
Ze heeft een zwak voor foute mannen geloof ik, gezien haar geschiedenis. Hoe tokkie wil je het hebben ...
Ja dat denk ik ook. Sommige dingen snap ik ook niet, ze eet bijvoorbeeld wel gold kiwi’s, die zijn super duur.
Ik vind dit programma wel echt een gemiste kans. Ik heb enorme (voor)oordelen over mensen die in detentie zitten. Ik had een beetje verwacht dat in dit programma ook een beetje de andere kant zou worden belicht. Maar nee, al mijn (voor) oordelen worden bevestigd bij de meeste stellen. Maar ik blijf wel kijken
En… Hij zit er niet voor zn zweetschafe. Dus zelf gedaan, eigen probleem. Kan er niet zo goed tegen dat er dan zo wordt geklaagd..
Ik heb dit programma vannacht terug zitten kijken (volgens mij was het aflevering 4?) en ik geloof dat het na afloop was dat ik een voorstukje zag van een ander programma. De presentator was Filemon Wesselink en ik geloof dat het heette 'Ik heb iemand vermoord'. Dat heb ik naderhand nog gekeken en sluit denk ik beter aan bij het punt -> ik had gehoopt dat vooroordelen ontkracht zouden worden.
Wij hebben een Horizon box van Ziggo en kunnen daardoor via On demand terugkijken. Maar in het geval van dit niet commerciële programma dus wel enkel de aflevering van de laatste week. Eerdere afleveringen kan ik niet terugzien zonder dat ik het opgenomen heb.
Ik was wel benieuwd wat ze nou gedaan hebben, met speurwerk las ik dat Wesley zijn ex in haar gezicht heeft geschopt terwijl hij zijn 1.5 jarige kind in zijn armen had. Ze had 11 breuken in het gezicht. En hij word verdacht van doodslag. Nou fijne man om op te bouwen
klinkt als iets wat ik super interssant vind. Nederlandse gevangenissen of (ook) buitenlandse? En blijven die partners dan loyaal aan hun partner in de gevangenis en hoor je ook waarvoor ze moeten zitten?
Volgens mij steeds Nederlandse gevangenissen. Op TLC had (of heb?) je nog 'Love after lockup'. Zelfde idee zo ongeveer, maar dan in Amerika. Daar hoorde je dacht ik wel wat de vergrijpen waren. Maar weet het niet zeker meer want het is al even geleden dat ik hier wat afleveringen van heb gezien.