Achterblijvers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bloempjelief, 14 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

zij was op bezoek bij een vriend die in de tbs kliniek zat en ze werden verliefd op elkaars uiterlijk toen ze elkaar zagen tijdens het bezoekmoment dat zij had met die vriend van haar. Die heeft haar nummer aan hem gegeven en toen zijn ze gaan bellen en ontstond er een relatie. Volgens mij ben je dan niet bij je volle verstand, een gezonde moeder zou denken bij een tbs’er heel hard wegrennen dat wil ik niet in de buurt van mijn kinderen hebben.

Rosa Canina en Leesteken vinden dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag de aflevering gezien waarin ze vertelde dat ze nóg 4 kinderen heeft. De oudsten werden uit huis geplaatst door uit de hand lopende ruzies thuis... tóch krijgt ze het voor elkaar om in zo'n situatie weer zwanger te raken. Je zou denken dat ze haar lesje foute mannen wel geleerd heeft, maar blijkbaar niet.

Rosa Canina, Leesteken en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    En vooral ook; waar komt dat geld vandaan voor nog een huis?? Echt hoor, ben daar heel hard in. Korten op uitkering/ bijstand en aan het werk!

Rosa Canina, hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Ja.. en ook gewoon vertellen dat ze het goed moeten uitpuzzelen met wanneer ze elkaar zien en hoeveel nachten hier en daar vanwege het korten op uitkeringen. Schaamteloos.

5. GossipGirlxoxo

oh oh oh, arme kinderen, de dupe van een moeder die geen verstandige keuzes in hun belang kan maken. ik ben niet meer verder gegaan. Ga vanacht als ik niet kan slapen en anders morgen verder kijken (dan dat kwartier wat ik tot nu toe heb gezien).

Spectre vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

dat viel mij ook op. Een :eek: momentje. Maar dat deed die vrouw van die Wesley ook, haar oudste zoon noemde hem ook al papa. En de drie oudste kinderen van Djennah noemen Isa ook papa. Ik vind dat behoorlijk heftig en dat na pas 1 aflevering te hebben gezien. Weet iemand waarvoor die Jaimie heeft vastgezeten? Wat een vieze bende in dat huis van hem trouwens :|

7. GossipGirlxoxo

En zij is degene die dus nog ergens 4 andere kinderen heeft waar ze geen contact mee heeft?

8. GossipGirlxoxo

Wow :eek:
    Ik snap na het lezen hiervan niet dat die vrouw een relatie met hem aandurft. Niet bang is voor haar eigen veiligheid en die van de kinderen. Ik hoorde haar in aflevering 1 zeggen hij heeft een lichte vorm van TBS maar dat is dan volgens mij niet helemaal waar.

9. GossipGirlxoxo

En ze kon niet werken omdat ze met 27 weken geboren was en daar lichamelijke beperkingen door had. Ze was snel moe vertelde ze. Maar geen recht op Wajong alleen bijstand. Je kan mij niet wijs maken dat als je 6x zwanger kan zijn, 6x kan bevallen en voor zoveel kinderen “moeder” kan zijn je niet een part time baan kunt hebben? Of ben ik nu te bevooroordeeld?

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw

Nee hoor dat dacht ik ook. En er zijn ook genoeg instellingen voor mensen met een beperking waar ze kunnen werken. Ik heb altijd het idee dat zulke mensen het wel prima vinden om van de bijstand en toeslagen te leven:oops:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ja ze heeft nog andere kinderen, die zijn bij haar weg gehaald.

12. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik heb helemaal gemist, zijn die drie oudste van haar dan niet van Isa? Ik dacht dat het allemaal zijn kinderen waren.

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Nee die zijn niet van Isa. Ze heeft nog op Aruba gewoond ofzo met haar ex (vader van de oudste 3) dacht ik dat ze vertelde in de 1e aflevering.

Anniek88 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Dat heb ik ook helemaal gemist! Die heeft ook een turbulent leven zo dan o_O

Anniek88 vindt dit leuk.
  15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Man o man.. wat zouden deze mensen krijgen voor hun verhaal op beeld?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Haar echte naam is ook niet Djennah.

17. GossipGirlxoxo

ze is geboren als Chantal maar ivm haar bekering heeft ze voor Djennah gekozen.

Spectre en Leesteken vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

maar echt. Ben net klaar met kijken. Wat vind ik die Harry een idioot zeg. iedereen op Djennah en Isa na leek knettergek te zijn.

Spectre vindt dit leuk.
  19. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Naaa mijn mond valt open van die Isa!!!
    Wat een sukkel!!
    Woningnood?? Maar hij krijg een huisje omdst hij rust nodig heeft? Haha echt te ERGGG voor woorden. En die meid Djennah is zo bang om zonder hem te gaan. Gadver.
    En die gradus doet zo lelijk tegen die kinderen van die vrouw! Bah! Enge mensen en zielig voor de kinderen die er tussen leven!

20. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    En waar doen ze het van?
    Djennah: uitkering? Ze kan gewoon werken denk ik?
    Isa: uitkering?Kan ook gewoon werken

Ik zie in Laura echt een lieve moeder had ik niet verwacht, jammer dat ze dan op een tbs er valt.

Deel Deze Pagina