Nieuwe serie, over gevangenen die net vrijkomen... Uit de Bak seizoen 1, aflevering 1 donderdag 2 december 20:58 ‧ 49m
Heb t eerste stuk van de eerste aflevering gezien. Zat alleen maar naar Harry te mopperen: ga je je vriendin in deze vuilnisbelt ontvangen? Hop aan de slag! En geef dat geld aan een schoonmaakster ipv een kadootje.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/879284/justitie-bezorgd-over-verdwenen-gezin-uit-nieuwolda-na-ernstig-huiselijk-geweld Ik kan er niets aan doen maar dacht als eerste aan het gezin uit de serie…
Zooo mijn gevoel heeft toch gelijk!!! Zij doet wel alsof alles prachtig is maar hij is gewoon een engerd!!!! Hopelijk zijn de jongens veilig!
Ik weet niet zeker of zij het zijn hè. Maar dat was wel mijn eerste gedachte. En als je dan leest dat hij eerder vast zat voor het neersteken van iemand..
Jeetje, dit zou inderdaad kunnen kloppen.. Alle bekende gegevens komen wel overeen, woonplaats, jonge kinderen, veroordeling in 2019 voor neersteken buurman.
Ik heb het programma vandaag voor het eerst gekeken. Nu 3 afleveringen. Ik vind Djennah wel goed overkomen. Als een verstandige vrouw. Met de anderen (vooral die met die TBSer) had ik meer moeite. Verschrikkelijk als dit om dit gezin draait. Of nou ja, om welk gezin dan ook. Zeker over de kinderen maak ik me grote zorgen.
Nu de bevestiging. https://dvhn.nl/groningen/Man-45-uit-Nieuwolda-voortvluchtig.-Hij-mishandelde-zijn-vrouw-met-een-baksteen-en-stak-eerder-in-Delfzijl-een-buurman-neer.-Hij-kan-zich-slecht-aanpassen-27340931.html
Gaat het nou om zijn ex die hij heeft getrapt of heeft hij Laura (die in het programma) ook mishandeld?
Wat een engerd. Ik vond haar in de serie wel veel te laconiek doen over dat hij iemand had neergestoken want ze werden gepest en ach die man leefde ook nog. Als ik dit lees denk ik mwahhhh je kerel is gewoon een engnek die mooi in tbs mag blijven...
Hij zat niet in tbs he. Maar goed, ik vond het al bijzonder dat zij in het speeltuintje zat omdat het meneer allemaal te veel werd. En die dingen die ze daar al vertelde ( was in het programma) Super verdrietig dit. Ze is een lieve dame hoor, heel zorgzaam en behulpzaam. Ik begrijp dan ook niet dat ze bij die man blijft.