Wacht maar tot een van je buren een kalkoen neemt... Dát is pas een rotgeluid! Weet ik helaas uit ervaring, maar goed hier (platteland) heeft iedereen kippen, honden, complete volières, schapen, paarden, pony's etc. Wij hebben bijen Heb niet eens doorgelezen hoe het afgelopen is, kwam tot bovenstaande quote. Succes met de schaapjes!
kalkoenen en pauwen, rotherrie . we wonen al jaren dicht bij een kinderboerderij, dus wij horen sowieso de nodige dierengeluiden voorbij komen, maar gelukkig ook weer niet constant ofzo. vind t ook wel gezellig ergens maar een haan bij de buren zou ik ook niet waarderen nee haha, doe maar iets verder weg gek verhaal met die schapen in de tuin, dan sta je inderdaad wel even gek te kijken. wat betreft de hondenfok zou ik juist wel meldingen blijven maken, anders zal het nooit gestopt kunnen worden. dat is pas zielig. arme moederdieren
Dat weet ik niet helemaal zeker, maar ik denk van wel, aangezien zij hem altijd uitliet aan de lijn, ze wandelde ermee zoals ik met mijn hond doe Overigens ben ik als de dood voor kippen, maar deze was echt lief en durfde zelfs ik te aaien, haha.