Hebben we al gedaan. Ik ben bang dat we gewoon moeten wachten tot het weer dooi word. We hebben geen andere keus.
Ik weet niet of er rubbers aan de deur zitten? Mocht de deur weer open kunnen, smeer er dan vaseline op, dit werkt in ieder geval voor de auto, deze tip gaf een wegenwachter op de radio vandeweek. En anders er met een gieter heet water overheen gooien, droog maken en alsnog vaseline smeren.
Oooh wat vervelend!!! Hier was het eergister andersom.. de achterdeur ging niet meer dicht Had even in de tuin gespeeld met dochter, maar om de deur open te doen moest ik met de deur een hoop sneeuw wegschuiven, dat is er onder gaan zitten en bevroren, heb een half uur op mn knieen in de tuin gezeten om het eraf te bikken haha gelukkig kan hij weer dicht.. Hopelijk krijg je hem snel weer open!
Ik hoop het ook. Mijn man heeft toen straks nog aan de buitenkant gefohnt. Maar ook zonder resultaat. Maar dat hij niet meer dicht wilde na het open doen is ook vervelend. En koud om op je knieën in de tuin te zitten, brrrr...
jeetje wat een gedoe joh, heb je geen handige harry's in de familie ofzo. Vroeg mijn man nog of hij tips had, maar hij zegt: nee, maar weet wel hoe je het kunt voorkomen, grr mannen. Das nu te laat he??
Mijn schoonvader was hier gisteravond en heeft er ook wel verstand van en zag ook al wel dat er niks aan te doen is, wachten tot het dooi word...
Ja klopt. Nu maar hopen dat die voordeur dan wel meewerkt. Anders hebben we morgen een big problem. Mijn man werkt wel bij de woningstichting en heeft vast wel gereedschap in zijn bus liggen om de deur open te maken. Maar ik ga daar niet vanuit....
Nee, hij zit nog steeds dicht. Maar gelukkig kunnen we de voordeur gebruiken. Wel onhandig zo hoor... De konijnen staan in de schuur en de containers in de tuin. We moeten steeds omlopen... Grrrrrr..... maar het word vast wel weer snel dooi.
Wat vervelend, wij krijgen onze achterdeur ook niet open. Lijkt of de bestrating omhoog is gekomen, de deur kan nog maar een heel klein stukje open....