Tja,waar zal ik beginnen.. Ik ben een vrij nuchter persoon,geloof wel in geesten,maar over de orbs heb ik een eigen oordeel...tis gewoon stof of pluis! Wij waren vanmorgen aan het wandelen met de zoon en hondjes,en net buiten ons dorp staan een ruine,kasteel Bleijenbeek! Ik ben gek van ruines,en kan me altijd helemaal een voorstel maken van wat hier ooit geleefd heeft,en wat er toch ooit allemaal gebeurd zou zijn. Deze ruine gaan ze opknappen,dus het hek wat er omheen staat is weg,er loopt een beekje omheen dus je kon nooit bij het kasteel zelf komen,wat ik altijd zo graag wil! laat het beekje nu bevroren zijn,en ik dus eindelijk bij de ruine kon komen,als een kind zo blij... Natuurlijk moesten we wat foto's maken,en je had ook wat ruimtes die op een kerker/kelder leken.....de grond was bevroren,er was geen stof of gruis,windstil....en dan toch dit op de foto zien!!! Moet eerlijk zeggen dat ik toen ik net de foto thuis zag een stuk minder nuchter was! De poort is er later door de gemeente in gemaakt omdat deze ruimte onveilig is. Bekijk bijlage 222925
tja Ik wil niet vervelend doen maar ik maak zo vaak foto's met orbs en bewegende stofdeeltjes ik geloof er niet zo in. Er is altijd stof in de lucht...
Tja ik heb er geen verstand van. Maar ik zie wel heel veel orbs...maar of het nou stof is of niet, ik heb geen idee.
is het niet gewoon stof? Waarom maak je niet eens 2 foto`s en de laatste keer veeg je je lens schoon? Kijken of je nog altijd iets ziet?
woow... dat zijn er veel.. ik ben er altijd wel wat geintresseerd in geweest.. bij mij kwam dat omdat ik foto's aan het maken was in huis. en er ineens op 1 foto een kat stond.. nou heb ikzelf wel katten(allebi zwart) maar deze was wit met zwarte vlekken..dus dit was mijn kat niet! sindsdien vond ik het wel leuk om dat soort foto's te zien waar energieen op staan..
Het zou stof kunnen zijn,op de camera zag ik op het beeld niks van de bolletjes,anders had ik de lens wel schoon gemaakt.... Maar wat ik al zei,de grond was kei hard,en er zjin maar 2 foto's die dit hebben,en die zijn beide op de zelfde plek gemaakt.
Het is echt kei mooi ja,jaren lang mocht er niemand komen ivm de veiligheid,en nu willen ze het gaan verbouwen,kan mooi worden,maar ik vindt het verhaal zoals het er nu bij ligt,in de oorlog totaal vernietigd ook wel appart!
Ik zou persoonlijk mijn lens eens schoonmaken en, als je een SLR-camera hebt laat dan vooral de binnenkant ook eens schoonmaken. Dit ziet er echt uit als vieze lenzen of binnenwerk.
maar wat zou het dan moeten zijn volgens jou zelf... Echt gewoon puur een vraag uit intresse want ik snap het nooit dat vehaal van orbs...
Leuke foto's pinter, wat betreft de orbs, het maakt het wel extra spannend natuurlijk om te denken dat er echt nog iets rondwaard... Maar wat een leuke foto's. Jij weet dus nog dat dat hek daar stond. Ik kon daar dus tussendoor vroegah, ik kroop er gewoon doorheen en dan gingen we daar spelen met een paar vriendinnetjes (niet te lang want er moest er altijd 1 buiten wachten die niet door het hek paste hihi). Het intrigeert mij ook erg. We gaan er denk ik morgen maar eens wandelen met de honden en de kinderen want het is wel leuk dat we er nu bij kunnen met wagens etc. Ik woon echt op loopafstand
Ik geloof er ook niet in,maar toch,gezien de plek en de geschiedenis zou ik best geloven dat er vanalles rond zweefd wat de rust niet kan vinden...ik weet het ook niet hoor...fototoestel is net nieuw.....
Het hek bij de brug staat er nog,maar eromheen is weg! Wat leuk zeg dat jij daar dicht bij woont! Ik mocht daar vroeger niet komen,woonden zelf in de melingstraat in Afferden,en zo ver mocht ik niet van huis! Zou wel een leuke plek zijn geweest om te spelen denk ik zo! Kom jij zelf uit Afferden??
Dit zijn echt stofdeeltjes.. Stof hoef je namelijk niet altijd te zien en kan oplichten door de flits van je camera. Orbs zijn nooit zo klein en ook nooit zo veel.