Hallo allemaal, Ik zal even in kort de situatie uitleggen.... 9 jaar geleden heb ik iemand ontmoet, het klikte enorm alleen hij had toen een relatie en op het moment dat hij mij vertelde dat zijn relatie voorbij was had ik inmiddels een relatie. Twee weken geleden kreeg ik een berichtje van hem, kwamen erachter dat we beide alleenstaand zijn. Afgelopen maandag afgesproken en het was direct raak, hele week contact gehad en hij vertelde dat hij verliefd is en allemaal lieve berichtjes. Nu zouden we morgen weer afspreken en krijg een berichtje dat hij is uitgenodigd voor een buurt bbq en het eigenlijk niet kan maken om niet te gaan... Wat moet ik nou van denken???
Echte verliefdheid kende ik niet tot nu.... We kunnen niet vaak afspreken ivm reisafstand en de kinderen dus ik dacht dat je dan als het kan samen wilt zijn... Blijkbaar denk ik dan toch verkeerd....
Niet zo negatief joh, als hij 1 x niet kan betekent het niet dat hij je ineens minder leuk vind ofzo. Het gewone leven gaat ook door he? Daten kan behoorlijk onzeker aanvoelen, ik weet er alles van, maar je moet jezelf ook niet gek gaan lopen maken
Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken, hoor. Reisafstand is niet altijd ideaal, maar waarschijnlijk is hij gewoon een zelfstandige vent die zijn verantwoordelijkheden kent en is er niets aan de hand. Dat je niet altijd vóór gaat op alles, wil niet direct zeggen dat je geen prioriteit voor hem bent...
Je kan zelf ook voorstellen om mee te gaan en als dat niet gaat hem gewoon vertrouwen en niet direct van het negatieve uitgaan. Mocht hij vaker met dergelijke dingen aankomt dan kun je altijd nog verder kijken maar hem nu gewoon vertrouwen.
Ik ben best achterdochtig van aard, maar ik denk dat er niet meer achter zin dan een BBQ. Volgende keer beter toch? Ik denk dat het juist goed is dat hij z'n eigen dingetjes blijft doen. Hij kan natuurlijk niet alles en iedereen laten vallen voor een afspraak met jou (niet verkeerd bedoeld hoor )
Achterdochtig... Waarschijnlijk gewoon onzeker Het is gewoon een buurt BBQ, niets meer en niets minder....