hoi de 29 ste juli heb ik men ei gehad. Gisteren verloor ik(dus 11 dagen later) wat licht roze bloed op het wcpapier.Mijn onderbuik maakte plofjes en rommelde samen met wat lichte lage rugpijn. Toen niets meer en vandaag weer wat druppeltjes maar toen weer niets meer.Dan maar met tampon gekeken en hing wat bloed aan met een vliesje op.Ik vroeg me nu af of het een innesteling nog zou kunnen zijn.Mij ms moeten pas binnen een week minsten komen(onregelmatige cyclus,meestal 33 tot 55 dagen) dus als deze men ms zouden zijn heb ik 29 dagen cyclus gehad en lijkt me echt vreem want heb ik nooit gehad. de lage rugpijn is ietsie feller maar niet irritant,en heb soms wat druk op men rechterlies(waar ei kwam) ben wat in de war. het zet niet door maar komt onregelmatig,had juist nog gekeken en het is echt nooit meer dan een drup of twee op wc papier,en hierna moet je echt zoeken(met bv een tampon) om wat bloed te vinden. Heb symptomen gehad,gevoelige borsten,misselijk,lage bloeddruk,maagzuur,hoge temperatuur(37.8), xxx
hoi, je weet nooit zeker of je zwanger bent en of dit een innesteling is. Ik snap dat je het graag wilt weten maar er zit toch niets anders op dan te wachten tot je kunt testen! Veel geduld toegewenst! Mirjam