Beetje vroeg maar ach sinterklaas is weg dus moet kunnen Hier dus geen kerstboom dit jaar ivm een verhuizing maar dit was hem vorig jaar En als er een klein kerstboompje komt dan pas volgende week. Bekijk bijlage 204284
sorry dat ik inbreek in je topic, maar hoe doen jullie dat met rondkruipende baby´s (ik ga m morgen opzetten, maar vrees dat ik t monsertje er 16x op n dag uit moet plukken...)
Hier gisteravond neer gezet ( Heb Fay er al wel een keer of 20 bij weg moeten plukken in het begin,maar daarna ging het beter ) Bekijk bijlage 204294
Loesje; Ik was hier heel duidelijk dat ze er niet aan mocht komen. Ze heeft 1 keer aan een bal gezeten en toen was ik duidelijk: nee! En ze heeft er niet meer aangezeten! (knap he!) Als ze in de buurt is dan stopt ze met kruipen en gaat ze er voorzichting omheen
onze kids hebben er nooit ingezeten, ben nu eerder bang voor ons jonge poesje dat die er in gaat vliegen. Ik wil hem al dagen opzetten maar me man werkt niet mee haha, die moet hem van zolder halen. Hoop hem morgen te kunnen zetten, zal ff kijken of ik een foto van vorig jaar iniedergeval nog heb........
vorig jaar de boom + raam versiering word dit jaar weer t zelfde Bekijk bijlage 204379 Bekijk bijlage 204380
Bekijk bijlage 204414 Bekijk bijlage 204415 In het echt ziet hij er mooier uit als op de foto's... Manlief en zoonlief hebben me vandaag verrast toen ik thuiskwam uit mijn werk. Alles nieuw! Ik ben dit jaar errug blij met onze boom