Ik heb een mailtje van Ziggo gekregen. Ik moet twee weken de precieze datum en tijdstip opschrijven en die naar ze mailen. En dan gaan ze kijken wat zij kunnen doen.
Heb ik ook eens gehad, bleek ook een call center te zijn. Ik had soms wel 10 oproepen gemist op mijn mobiele telefoon, terwijl ik aan het werk was en niet op kon nemen. Toen ik wel op tijd was, heb ik snel de telefoon aan m'n vriend gegeven (want ik had er echt geen zin in en heb niet zo snel mijn mondje klaar) en die heeft ze even haarfijn uitgelegd dat dit niet kon..... Zij gebruiken een automatisch computer systeem, als je dan niet opneemt, wordt je weer achter in de "rij" gezet en daarna weer automatisch gebeld... Ik ben daarna nooit meer gebeld.
Hoe komen die lui aan jouw nummer dan? Halen ze dat gewoon ergens vandaan? Wat ik niet snap is zo'n bel-me-niet-register. Leuk hoor, dat het bestaat, maar het idee is gewoon krom. JIJ moet moeite doen om niet gebeld te worden! Omgekeerde wereld.
ik heb ook weken last gehad van zo'n bellende computer. Mn hele antwoordapparaat stond er vol mee. Druk 1 om verder te gaan. Ja doei ik ben niet gek natuurlijk. Als ze me willen spreken dat moet een cht persoon maar bellen niet zo'n computer.
Had vandaag ook weer een vrouwtje aan de telefoon van Essent. Ik vroeg hoe zij aan mijn nummer kwamen, omdat ik het het bel-me-niet-register sta. Ze wist niet hoe snel zij haar excuses moest maken Dus daar word ik niet meer door gebeld.