nog een gekke vraag misschien.maar hoe rekenen jullie nou met t aantal weken dat jullie kleintje is? bridgett is op een donderdag geboren.dus reken ik elke donderdag een weekje erbij.dus naar mijn idee is ze 7 weken en 4 dagen.(10 jan.geboren) maar in t balkje hieronder staat in feite 7 weken en 1 dag.
ja maanden en weken dat werkt anders. waar ik me banner heb gemaakt kun je of weken of maanden invullen, dus als je liever in weken rekent kun je daar een banner aanmaken. ik vind maanden fijner.
Idd, maanden zijn anders als weken. Een maand is eigenlijk geen 4 weken. Wij tellen ook gewoon elke 28ste van de maand er een maandje bij, vorige week donderdag waren ze dus 5maanden. Dus als ik jou was zou ik gewoon elke donderdag er een weekje bij tellen.
Hoi, De eerste 2 a 3 maanden vond ik het handiger om in weken te tellen. Toen nam ik gewoon elke dinsdag een week erbij. Nu tel ik gewoon in maanden, dus mijn zoontje is nu bijna 5 maanden. Als je namelijk tegen iemand de weken gaat zeggen, dan is het voor hun moeilijker omrekenen naar maanden. Jouw kindje is nu 7 weken en 4 dagen. Volgens je banner is ze 1 maand, 3 weken en 1 dag. De maand januari telde 31 dagen. En jij telt volgens mij 28 dagen (4 weken) voor een maand. Dat is dus 3 dagen verschil.