Oke, misschien iets knulligs maar sinds ik getrouwd ben wil mijn mans naam en de mijne als achternaam. Nu is mijn naam een naam zonder tussenvoegsels, zoals Jansen. De naam van mijn man heeft wel een tussenvoegsels, zeg maar de Vries. Ik wil dat er staat Logan de Vries-Jansen. Ik krijg steeds Logan De Vries Jansen. Wat ik ook doe, ik krijg die streep er niet in en die kleine letter al helemaal niet. Ik zie genoeg namen met tussenvoegsel waarbij het gewoon met een kleine letter lukt, waarom lukt het mij dan niet?
Misschien als je bij voornaam 'Logan de Vries-' en bij achternaam 'Jansen' typt dat het dan wel goed gaat?
Bij mij is het wel gelukt. Zonder een spatie tussen naam - naam Alleen de tussenvoegsels van der, Staat er wel met hoofdletters dit lukt mij niet anders helaas.
Het kan wel! Je moet het alleen dan niet via de "officiele" manier invullen. Bij je voornaam zet je dan "Logan de" en bij achternaam "Vries-Jansen". Ik heb namelijk hetzelfde gehad toen ik trouwde en wilde het tussenvoegsel ook niet met een hoofdletter. .
Ik krijg dan inderdaad het streepje maar 'de' word met hoofdletter geschreven. Als ik het omdraai kan het wel. . (Jansen-de Vries)
Wat gek, heb ook nog even bij mezelf gekeken en zie dat mijn tussenvoegsel wel gewoon bij de achternaam staat en in jouw geval dan als "de Vries-Jansen". Raar dat het bij jou dan niet kan. Misschien dat het de laatste jaren gewijzigd is?