Ik ben op zoek naar een leuke meisjesnaam. Ik heb al een paar namen die ik leuk vind, misschien hebben jullie nog leuke aanvullingen?
Ik heb voor Floortje gekozen. Maar zou dan zelf gaan voor Floor. Dat vind ik stoerder en leuker voor later.
1. Suze 2. Florine 3. Isabel 4. Floor(tje) 5. Feline Ik vind dat je een leuke smaak hebt. Ik heb eigenlijk even geen aanvullingen. Zal d'r eens over denken.
Ik stem Suze. Misschien nog: -Arabelle -Fiënne -Felice -Freya -Flore -Sifra -Fela -Sadie -Suzet -Elfi/Elvi -Lorin/Florin -Febe -Jula
Leanne vind ik ook in jullie rijtje passen maar hoor je wat minder vaak. Vind ik erg mooi. Andere opties: Joline, Carlijn, Mathilde.
Ik heb niet gestemd... vind ze allemaal leuk! Vind zelf floor ook stoerder dan floortje. Misschien dan voor florine gaan en als koosnaam floor of floortje noemen
Ik heb niet gestemd want ik kan gewoon echt niet kiezen uit Feline en Suze. Zijn beide opties geweest hier, als ze al niet in de omgeving voorkwamen. Super leuke namen!
Ik was echt verliefd op de naam Feline ml was er niet zo weg van.. Maar nu krijgen we een jongen, dus had het dat sowieso niet geworden. Isabel vind ik ook erg leuk