Ben ik nou echt de enige die dit heeft? Ik zie zoveel dames op van die mooie ballerina's lopen, maar ik loop met dit lekkere weer maar eeuwig op mijn gympies of birkenstocks omdat ik niets anders lekker vind lopen. Ik zou ook zo graag eens een mooie ladylike ballerina willen dragen... Ik heb altijd het gevoel dat ik die dingen mee loop te slepen en dat zit niet comfortabel. Wie heeft er tips? Of is het gewoon een kwestie van wennen? Ik zit eraan te denken om een paar van Gabor te kopen, scheelt dat nog wat qua comfort? Bedankt voor de hulp, hopelijk kan ik van de zomer ook eens een avondje uit op mooie schoenen
Ik vind ze ook bijna nooit lekker zitten hoor. Loop ook het liefst op slippers of laarsjes. En met warmer weer vaak pumps en mochten de mussen nog dood van het dak vallen dan draag ik gewoon weer m'n birkies of sandaaltjes. En ook heb ik van die mocassins in alle kleuren, zalig zitten die
Kan er ook niet op lopen. Buiten het feit dat ze vaak echt helemaal plat zijn verlies ik ze binnen no time. Dus op het werk loopt ik vaak op hakken of gympen. Thuis op crocs.
je bent niet de enige, ook ik loop de hele zomer op mn birckenstocks of mn sneakers. En ze zien er zo leuk uit die ballerina's, maar ik kan er gewoon niet op lopen, mijn voeten zijn na een kwartiertje helemaal kapot.
Het zijn geen schoenen waar ik even een dagje mee naar de dierentuin kan..dan krijg ik vreselijk last van mn enkels. .daarvoor geven ze denk ik gewoon te weinig steun.. maar vind ze wel lekker lopen Mijn ervaring is wel dat de goedkopere versies vaak wondjes geven op mn hiel..
Bij mij doen ze heel erg pijn maar op zich lukt het wel! Misschien dat de versie met bandjes beter blijft zitten en evt. gelzooltjes erin zodat ze makkelijker zitten?
ik kan er goed op lopen maar draag ze weinig. krijg er van die vieze zweetjakkers in bah...heb er een paar van crocs die gaan wel. maar draag ik alleen rondom huis. verder slippers, pumps of sneakers
Heb hier een paar van primark staan?... Zien er qua comfort uit als pantoffeltjes Helaas voelen ze aan m'n voeten toch wat minder als pantoffeltjes
Ik loop met dit weer eigenlijk alleen maar op mijn birkenstocks! Zou ze eigenlijk ook in ander kleurtje er bij moeten halen. Ballerinas heb ik wel gehad maar op de een of andere manier doen ze me altijd zeer bij het botje wat dicht bij kleine teen zit.
Ik heb wel 10 paar in de kast, dure merken, goedkopen. En allemaal doen ze vreselijk zeer en krijg ik blaren. Ik heb het opgegeven. Hier dus of laarzen of slippertjes/sandaaltjes
Heerlijk vind ik ze, loop het liefst het hele jaar door op ballerina's. Birkenstocks liep ik ook veel op, maar op een gegeven moment konden mijn voeten daar niet meer tegen. Misschien dat losse zooltjes wat helpen als je niet helemaal plat kunt lopen?
Ik heb zon 10 paar en draag ze heel veel. Moet zeggen dat ze in het begin altijd pijn doen, knellen en blaren van krijg. Maar na een paar keer is dit meestal over. Laarzen draag ik niet boven de 20 graden, slippertjes alleen naar het strand (heb niet zoveel met tenen ) en birkingstocks vind echt afgrijselijk (net als crocs) dus dan blijft er weinig over
Ik vind ze juist heerlijk! Draag ze echt bijna altijd ook in winter met (dikke) panty's onder jurk ofzo. Ze lopen gewoon erg lekker.
Ik loop bijna altijd op ballerina's in de zomer, maar ik vind ze niet super lekker zitten.. krijg meestal blaren op mn kleine teen. Toch blijf ik ze stug door dragen haha! Het ligt er wel heel erg aan welke ik draag. Ze moeten in de winkel al goed zitten! Niet geloven in het verkooppraatje 'ze lopen nog wel een maat uit' want dat is bij mij eigenlijk nooit gebeurd en als ze te klein zijn (of te smal) zitten ze vreselijk. Maar als ik echt een dag weg ga en veel wandel doe ik ze ook niet aan hoor!
Met mijn geweldige stuk wildgroeiend bot aan de kom van mn grote teen is het voor mij onmogelijk om ze te dragen, ik koop ze wel omdat ik ze leuk vind maar ze staan voor de sier in de kast... Het enige waar ik lekker op loop zijn mn crocs, ik bedoel dan volledige pijnloos... Vind het zo ontzettend jammer dat ik ze niet gewoon aan kan hebben.
mij deden ze altijd pijn, maar afgelopen weekend bij van haren gekocht voor 10 euro.. beetje canvas achtig en die zitten heerlijk!! ook voor brede voeten
Ik vind ze heerlijk lopen, maar koop meestal wel leren ballerina's. Een paar dagen inlopen (lees inzitten op de bank) en ze zitten als gegoten! Maar misschien vind ik het ook wel fijn lopen omdat ik vaak op blote voeten loop?
Ik heb best wel brede voeten en kom er zelden of nooit in, heb laatst 1 paar gekocht die wel lekker leken te zitten, helaas toen ik ze een hele dag ging dragen gingen ze knellen en kreeg ik er blaren van dus die draag ik alleen als ik bijna niks hoef te lopen, is gewoon zonde.