Heeft iemand ervaring met de cariwel buikondersteuning? Het wordt nou aardig zwaar allemaal en m'n lichaampje trekt het niet echt meer. Vooral m'n onderrug. Ik hoop dat er goede ervaringen zijn want dan ga ik er morgen gelijk eentje kopen.
Ik heb de cariwell van 13/14 euro Goede ondersteuning voor even boodscahppen doen, lang dagje staan oid. Verder draag ik hem alleen bij pijn of noodzaak, niet continu
Oppassen dat je eigen buikspieren hierdoor niet te slap worden inderdaad, dus echt alleen wanneer het nodig is en niet continue....heb er zelf geen een gekocht. Had eerst ook wel het id dat mijn buik te zwaar werd. Maar ben doorgelopen ermee en eigenlijk gaat het nu wel weer...spieren zijn denk sterker geworden ofzo...ben nu 39.4
Ik heb een Carriwell buik/rugband en heb hem in totaal 5 dagen gedragen in 37 weken. Dat waren vooral dagen dat ik de hele dag van huis was. Nu heb ik geen klachten dus draag ik hem ook niet.
Ik heb hem juist op aanrden vd fysio Zolang ik mijn oefeningen bleef doen zou ik hem langer mogen dragen, maar wat niet nodig is .... In begin hielp zwangerschaps ondergoed vd hema ook.