Hoi, Ik zag deze handgemaakte rotan mozeswiegje op ebay. WICKER HANDMADE CARRY CRIB on eBay (end time 19-Jan-11 20:03:23 GMT) Zou het veilig zijn? Ik heb geen idee hoe en wat over wiegjes als het niet uit de winkel komt. Is zo'n wieg handig met naar beneden dragen of is zo'n lichtgewichte wat handiger?
Wij hebben twee mozeswiegjes besteld bij Om Het Hoekje veel keus, maar gekozen voor naturel met witte wiegbekleding. Handig want de mandjes kunnen we lekker langs mij op bed zettenen de eerste tijd slapen ze toch bij ons op de kamer. Makkelijk te tillen inderdaad.
De wieg op jou afbeelding is van hard rotan gemaakt zeg (waar ze ook rieten stoelen van maken zeg maar) Je hebt ook mandjes die van zacht riet die zijn wat makkelijker met meenemen omdat die lichter en minder snel beschadigd. Pas overigens op met naar beneden dragen altijd het kindje uit de wieg halen en niet aan de hengsels naar beneden dragen.
We zitten te denken om voor dit wiegje te gaan Baby K Moses Basket : mothercare- Nursery Equipment, Maternity Clothes & Baby Shop Ook hard riet en in wit Ik kan naast het harde riet alleen maar zachte mais wiegjes vinden, niet de rieten zachte die je in nederland vind.
Staan ze niet op de site die ik doorgegeven heb? Deze hebben wij nu twee gekocht. Ook wilgen. Wilgen-naturel mozes mandje - Om Het Hoekje
Dankje voor het meezoeken! Dat is hetzelfde merk als de witte die we willen. Ook allemaal hard riet. Wel een goed merk geloof ik.
Lola's garden moses basket sale was £49.95 now £24.95 saving £15: Amazon.co.uk: Baby ARGOS WINNIE THE POOH MOSES BASKET WITH FREE STAND: Amazon.co.uk: Baby Baroo Daisy Farm Luxury Moses Basket: Amazon.co.uk: Baby Littlewoods Jam & Jelly Moses Basket & Folding Stand: Amazon.co.uk: Baby
Dankjewel Fiene! De bovenste is gemaakt van Palm. Is dat hetzelfde als zacht riet? Ik heb echt geen idee hihi.
Volgens mij is dat hetzelfde ja, ik weet van vrienden in Engeland dat zij er ook eentje hebben (ik geloof die van pooh) en die zijn erg tevreden. Ik geloof trouwens dat ze allemaal van palm zijn.