Mijn man is gek van een goede cappucino, dus ik wilde voor zijn verjaardag kijken voor een machine voor thuis. Wat ik tegenkom op internet zijn echte horecamachines en enorm duur! Wie heeft er een tip?
ik heb de senseo latte select, maar je hebt sinds kort ook de cappuccino select. misschien niet wat je bedoelt, maar ik vind t heerlijk! en dat terwijl ik gewone senseo niet zo lekker vind..
Ik weet niet of je een heel nieuw koffiezetapparaat wilt. Wij hebben een luxe koffiezetapparaat, maar vind het opschuimen van melk daarmee zoveel werk Dus heb deze er los bij, ideaal! Lattemento LM 140 melkopschuimer? Bestel nu bij wehkamp.nl
Wij hebben de Senseo cappuccino select. Echt heerlijke cappuccino hoor. Dus zeker een aanrader. En weet niet of de actie van 40 euro retour nog loopt, maar daar hebben wij gebruik van gemaakt. Dus dan is het helemaal niet duur.
wij hebben de dolce gusto, senseo drink ik niet mits er echt niets anders is en caffeine nood heb dolce gusto is wat duurder maar dat proef je zeker wel van aan de koffie wij hebben cadeau gehad en hm aangeschaft tijdens de 20,- retour actie (dit hadden we binnen een maand terug gestort)