ik maak me zorgen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Guinevere, Aug 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    jullie zullen wel denken daar is ze weer.
    Maar ik maak me echt zorgen en aangezien niemand van mijn zwangerschap weet kan ik er met niemand over praten. En de vk bellen heeft ook geen zin want die neemt nooit op.

Ik ben al een paar dagen niet misselijk en heb vanaf dat ik zwanger ben nog niks aan mn borsten gevoeld!
    En had drie dagen geleden wat bruinverlies en vandaag weer, steeds met afvegen na t plassen.
    Ik ben ook heel erg emotioneel zou wel uren kunnen janken, maar ik heb geen zin om in zelfmedelijden op de bank te liggen janken.

Jullie zulllen wel denken, wat zeurt ze nou, ze moet blij zijn dat ze zwanger is. Ik kan gewoon niet geloven dat het goed blijft gaan, ben steeds negatief.

Wie herkent iets of kan me helpen of kan op me inpraten, help!!!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ach meid, het zullen inderdaad de hormonen wel zijn. Bruinverlies is niet zo erg hoor. Dat kan goed oud bloed zijn van de innesteling. Pas als je helder rood bloed verliest en krampen hebt, zou ik me zorgen maken. En dat je niet misselijk bent enzo, dat wil niks zeggen. Probeer het toch een beetje van je af te zetten. Succes.

3. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    meid ik ken het helemaal
    ikheb alleen nog nooit klachten\smptomen gehad
    en volgens mij zit het bij mij ook nog steeds goed
    probeer een beetje positie te blijven
    weet dat het moeilijk is
    iedereen heeft weleenseen dipje en is onzeker
    daar ben iker zeker een van

wens je heel veel suc6

4. sim

sim Niet meer actief

hee meis, bruinverlies hoeft inderdaad niks te zeggen, en inderdaad is het zo dat je je pas zorgen kunt maken bij helder rood bloed en bij krampen, maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. anders zou ik toch proberen om de vk te bereiken, al is het alleen maar om je gerust te stellen. en die kwalen kwamen bij mij ook pas na 6 weken, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken ook als ze helemaal niet komen... sterkte

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    er zijn genoeg voorbeelden van mensen die nooit kwaaltjes hebben gehad, dus daar moet je je niet druk over maken.
    en wat betrefd het bruinverlies ik heb dat tot een week of 12 13 ook steeds gehad, en me verschrikkelijk druk erom gemaakt. maar zoals iedereen, incl. artsen en vk zeggen.. bruinverlies is niet erg, wanneer het helder rood is met krampen dan kan dat duiden op een miskraam

sterkte, en maak je niet te veel druk.

6. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    dankjewel, langzaamaan ga ik een beetje positiever worden.
    Het komt echt goed, denk dat ik de klap nog moet krijgen, dat t nog door moet dringen van IK BEN ZWANGER!!!!!!

7. liefje

liefje Actief lid

Oct 12, 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    hey maak nie niet ongerust hoor, ik heb ook geen symptomen en wat bruinverlies gehad, maar ben gisteren naar de gyneacoloog geweest en alles is dik in orde, het hangt gewoon van vrouw tot vrouw af of er veel symptomen zijn of gewoon geen. En ja zolang je geen helder rood bloedverlies hebt en heel veel pijn hoef je je echt geen zorgen te maken.

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Eef,

Ik herken je gevoelens hoor, na het bruinverlies wat ik had in week 6. Mijn man en ik hebben wat traantjes weggepinkt ! Maar ... je moet je VK kunnen bereiken ! Bel haar en vertel haar hoe je je voelt en smeek haar om een echo ! Dan is alle onzekerheid in een klap weg !

Sterkte,
    Nikki F

9. mieke

mieke Bekend lid

hoi eef

nou ik weet hoe je je voelt hoor
    ik had wel pijnlijke borsten
    maar dan wel en dan absoluut niet gek werdt ik er van
    probeer je niet te veel zorgen te maken
    hoe moeilijk dat ook is ik weet t
    en is de vk niet op een ander nummer te pakken te krijgen
    desnoods een spoed nummer
    tja je moet toch iets als je ze niet te pakken krijgt
    ik hoop dat je snel een echo mag laten maken das zo'n geruststelling

succes en veel liefs mieke

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Je vk is altijd te bereiken via een mobiel nummer!! Als het jou gerust stelt om erover te praten met haar dan zou ik gewoon bellen. Misschien kan ze zelfs wat voor je betekenen door het maken van een vroege echo..

11. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Vervelend voor je zeg, maar ik vind het wel raar dat je je verloskundige niet kan bereiken!
    Straks als je moet gaan bevallen moet je haar toch ook 24 uur per dag kunnen bereiken! Ze heeft vast wel een spoednummer ofzo waarop je haar kan bellen!
    Succes en sterkte ;)

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Als je de verloskundige niet kan bereiken zou ik gewoon contact opnemen met je huisarts.
    Ook hij/zij is bevoegd om je met dit soort dingen te helpen.

13. Niet meer actief

meid, je bent pas 5 weken en nog wat zwanger. Je hoeft helemaal je borsten niet te voelen, je hoeft helemaal niet misselijk te zijn. Het hoeft dus ook helemaal niets te betekenen. Zo onzeker als dat jij bent, brengt ook een vorm van stress naar boven. En stress is tot op zekere hoogte ok, maar teveel is ook niet goed.

Misschien moet je toch contact opnemen met je vk of je HA, want ook die kunnen wat voor je betekenen.

Misschien dat je het boek veilig zwanger eens moet lezen/kopen, die helpen je wel een stuk door de zwangerschap heen!

Share This Page