Ik heb het veel te ver laten gaan!

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by LoveMeGirl, Dec 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    Hier zit je dan kijkend uit het zolder raam na de donkere lucht terwijl je hier je verhaal met tranen probeerd te tikken, met een kleine in je buik die sinds een paar dagen continu aan het bewegen is & af vragend WAAROM?! waarom deed hij me dit aan? waarom liet ik het zo ver komen terwijl ik het allemaal wist? heb hij nu echt werkelijk van me gehouden? ik ken alleen maar bedenken dat hij nooit van me hield ook nooit na ze ongeboren kleine om keek, hij wou het namelijk nooit over die kleine hebben, nie mee na de verloskundige (nog maar 2x mee geweest) ik most alles zelf beslissen wat ik wou (kwa babykamer, spullen enz) hij zei dat ie zich daar maar nie mee bemoeide ...
    Ik zal het verhaal beetje van het begin af aan proberen te tikken

15 April'08 kreeg ik met een jongen die al een tijdje achter me aan zat hij was onwijs lief voor me, ik vertrouwde geen jongens maar ik kon hem lang genoeg om te zeggen we gaan een keer iets leuks doen ...
    hij kwam een weekend na mij toe, we hadden het reuze gezellig samen hij wou ook nie meer weg bij me, zo kwamen der meer leuke weekend & dagen dat we elkaar zagen
    op dacht 4 Augus kreeg ik in 1x in de avond hele erge buikpijn waardoor ik een koorts aanval kreeg, het wou nie zakken ofzo dus zijn we na de huisartsenpost gegaan daar moest ik me urine inleveren die zag er erg troebel uit maar der zaten ook witte stukjes in zei die man, hij deed een zwangerschaps test die gaf niets aan, het bleek wel dat ik een verwaardeloosde urine weg infectie had, ik kreeg 3 soorten medicijnen voor een paar dagen waaronder 2 zetpillen, 2 dagen later ik voelde me echt misseijk, moe dat ik miss zwanger zou zijn zat me gewoon erg dwars dus deed ik zelf een test omdat me gevoel ook zei dat ik zwanger was, die avond deed ik dat dus ook & ja hoor een licht streepje gaf ie aan, de volgende ochtend weer een test gedaan die gaf ook licht aan, ik na de dokter gegaan 3e test gaf ook licht aan ... ik kon het nie geloven, ik wou het ook nie geloven .. tog de verloskundige opgebeld afspraak gemaakt 14 Augus'08 daar lig je dan om half 12 bij de verloskundige in tranen ik bleek idd zwanger te zijn (4 weekjes) ik zag me leven voorbij flitsen ik was 23 jaar had een relatie sinds April dan ben je zwanger terwijl je nog zo veel wil doen, toen me vriend die schrok ook onwijs erg er van we woonde zo een klein beetje samen .. ik wist nie wat ik wou, ik was helemaal in de war de Verloskundige advieseerde me om na de gynaecoloog te gaan de eerste paar keer, zo gezeg zo gedaan ik ben 3x na de gynaecoloog geweest, al die 3 keren alleen omdat meneer me vlak na dat ie het hoorde me als ware liet zitten 3 weekjes lang heb ik met het gevoel gezeten nie wetende wat ik nou wou, ik voelde me misselijk, augurken gingen der door heen, de plee was me vriend geworden .. ik had beslote voor mezelf (ja moest ik ook zelf uitzoeken van hem) dat ik het maar ging houden, ik hield 1 iets voor me ogen "Je ken ook sex hebben dus ook je verantwoording nemen" het is een levend iets dat ga je nie weg halen 2 mensen zijn de fout in gegaan je weet dat het ken gebeuren vooral met een urine infectie want ik slikkten gewoon de pil ...
    na de 3 weekjes kwam hij er tog achter (ook door dat hij er uit gezet werd bij ze ma) dat ik er mee zat, ik kon nog steeds me draai der nie in vinden we hadden alleen maar ruzie over de tel of op het net .. ik was er ook achter gekomen dat ie bij een meid zat daar dus mee vreemd ging enz (hij heeft het nooit bekend) ...
    we besloten alles te veranderen we gingen samen wonen (gelukkig stond ie nie bij mij ingescherven) dat ging lang nie goed, hij kon soms nie begrijpen dat ik chago was (me hormonen speelde op) zo kwam ik ook achter meer dingen hij ging vreemd nie met 1 meid maar met meerde meiden, hij ontkende dat we iets hadden zei ook dat ik nep zwanger was, of dat het nie van hem was ga zo maar door .. ik moest ook alleen na de verloskundige hij is in totaal maar 2x mee geweest! ...
    dagen werden weken, weken werden maanden meneer ging ze gang terwijl ik zwak was van verdriet wat hij allemaal deed, ik kwam overal iedere keer achter ik was dan zo dom om ruzie te maken met hem over wat ie me toen weer had geflikt, ik was daar nie alleen zwak door ook me spaar centen die waren weg door hem, hij zei dat ie werkten na al die tijd bleek dat nie zo te zijn, ik had een box & een kinderwagen van me geld kennen kopen meer nie! .. het bleef maar door gaan de ruzie's werden erger & hij begon me te slaan, ik sloeg nie terug tot de laatste 2 weken voor het over ging toen haalde hij het in ze hoofd me kleine aan te willen raken, ik werd ook bedrijgd dat ik dood ging ook dat ik me kleine zou kwijt raken (was toen al over de 20 weken heen) ik wist dat ik van hem af moest maar ik was zwak, ik had de vertrouwen van me ouders ook weg genomen, weinig tot geen vrienden meer omdat hij bazig was, zo ook erg vaak opgesloten gezeten in me eigen huisje omdat hij de sleutels mee nam zo dat ik geen ene kant op kon, ramen die der uit lagen door hem .. ik hield maar voor me ogen 2 ruzie 2 schuld terwijl hij heerlijk ze gang kon gaan .. op een Zaterdag nu net een week terug ging ie na ze maatje (zogenaamd) hij was die week al 2 nachten we gebleven waaronder 1 nacht dat ie me heb laten liggen op de grond dat ie me een hele harde dreun had gegeven op me oor (gevolg nu is dat ik een gaatje in me trommelvlies heb) dus ik geloofde hem al nie meer, wou nog moet verzamelen om het stop te zetten maar wist nie hoe ik had al zo vaak gezeg dat hij ze spullen moest pakken dan werd ie kwaad begon ie me te slaan ... ik ben ergens op gaan zitten wat van hem was puur om me eigen sterk te maken zo kwam ik der dus verder achter dat hij in die maand al zo een 4 neukertjes had, was ik even blij dat ik al lang geen sex meer met die gast had joh .. zo stond er ook van zijn kant "ik blijf bij haar tot de kleine er is" ... dit alles maakten me zo sterk dat ik me ouders belde het verhaal aan ze uit legde me vader kwam mij op halen ik nam spullen mee, door dat het huisje uitgeleeft was enz gingen we de dagen die volgende terug na het huisje om het op orde te krijgen, hij stond Zondag niets vermoedend voor me deur me ouders zeiden dat hij moest weg wezen (die hadden samen al maanden geen contact) hij deed onschuldig enz uiteindelijk ging hij weg (nu verteld hij erg veel leugens tegen mensen die nie waar zijn) ...
    zo heb ik de dagen die volgende dingen motten regelen, ben ook achter vele dingen gekomen .. die gozer heeft me laten zitten met 3000 euro schulden, geen kinderkamer, geen andere baby spullen, enkel een box & een kinderwagen! ...

daar zit je dan met je kleine in je buik!
    der vader liep er al die tijd al van weg, die heeft me zo laten zitten
    maar 1 ding is zker MIJN kleine zou ik never nooit daar de schuld van durven te geven dat haar vader zo is! ...
    ze zal met liefde opgroeien ...

een erg lang verhaal :oops: :oops: :oops:
    vele zullen zeggen meis je bent stom geweest, ik weet het ben ik ook maar wou enkel een gezinnetje voor me kleine al wist ik in het begin in me achter hoofd dat hij anders dacht dat hij me kapot wou maken omdat ik al zo zwak was ...
    ik hoop ook nie dat jullie het een raar verhaal vinden dat ik het zo hier neer zet :oops:
    maar wil er mee zeggen het gebeurd zo vaak, vele komen daar nie voor uit ik kom er enkel voor uit omdat ik tog onbekend hier zit :oops:
    ik hoop ook dat meiden hier iets aan hebben waarbij het ook gebeurd mijn boodschap is tegen hun
    "Ga weg bij die jongen want het leven is veel makkelijker zonder hem & jij ken veel gelukkiger met je kindje zijn zonder je vriend die je dit aan doet dan te denken aan een gezin"

Gr W.

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    haii
    Jeetje wat een verhaal, met mij en me ex ging het ook zo in het begin en hij was grof in zijn taalgebruik en alles dus wou niet meer met hem verder want was bang dat het net zou gaan lopen zoals het bij jou is gebeurt en ik ben blij dat ik die stap genomen heb, ben nu 21 weken zwanger, hij heb niks betaald voor het kindje, van me ouders heb ik vandaag een ledikant en commode gekregen en voor de rest heb ik bijna alles al. maar zonder me ouders had ik het zeker weten niet gered en daar ben ik ze heel dankbaar voor.
    veel sterkte meid en ik hoop voor je dat je steun krijgt van je ouders die kan je altijd hard gebruiken

liefs Margot

3. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    Hoii :)

Ik ben blij dat jij wel verstandig was om er eerder mee te stoppen, dat heb ik ook geprobeerd met hem alleen dat ging dan weer erg fout ..
    ik heb gelukkig ook echt super lieve ouders die voor me klaar staan, ze hebben het nie erg gevonden dat ik zwanger was dat accepteerde ze meteen al, me pa is gelukkig ook erg handig met hout dus die maakt het kinderkamertje voor me ...
    ik ben ook erg blij met me ouders!

jij ook veel sterkte met alles!

Liefs W.

4. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

Sep 22, 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Ben blij voor je dat je van hem af bent!
    Je red het wel hoor :)

Heb een tip voor je, als je op marktplaats intoetst gratis + woonplaats dan krijg je veel gratis spullen te zien waar mensen vanaf willen.
    Als je niet veel te besteden hebt is marktplaats echt een uitkomst!
    Je kunt ook zelf een advertentie plaatsen dat je weinig te besteden hebt, en of mensen spullen voor kleine prijsjes hebben.

Succes meid !
    Wat je niet kapot maakt, maakt je alleen maar sterker ;)

5. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    ben der ook erg blij om!
    dit alles heeft me sterker dan ooit gemaak dus red het zker wel :D

dank je wel voor de tip :D heb ik nog helemaal nie aan gedacht eigenlijk :oops: hahahaha

dank je wel :D
    zal zker wel goed komen

6. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

Sep 22, 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Als je hulp nodig hebt, stuur me maar een prive bericht.
    Wil je best helpen hoor !:)

Ben zelf ook altijd druk aan het zoeken op marktplaats, hier in Almelo zitten veel 2e hands kleding winkeltjes.
    Kun je zelf ook kleding heen brengen en de opbrengst krijg je de helft van mee.
    Dus zelf ook niets weggooien en allemaal proberen te verkopen.
    Alle kleine beetjes helpen :D

7. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    dank je :D

ja heb ook even gezocht & idd er zijn veel dingen te vinden erg goedkoop enz :D
    ik ga het zker wel in de gaten houden!

Liefs W.

8. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    vervolg op me verhaal

hoe sterk ik vanmiddag was heeft me nu weer zwak gemaakt :(
    toestraks wordt je gewoon een mes dubbel in je hart als ware gestoken iemand stuurd je iets je gaat kijken daarna gewoon keihard durven zeggen "hij doet wel alsof ie erg gelukkig is, miss houd ie ook ech wel van haar" dat zeg dan een vriendin van je
    je ziet een gastenboek waar dingen in staan & foto's ...
    daar staat je ex dan met ze nieuwe meid, vorige week Zaterdag gevlucht Zondag uit Maandag had ie al met haar ... je ziet aan de foto's hoe gelukkig ze wel nie met elkaar zijn!
    dan kijk je goed op de foto & zie je dood leuk dat ze JOU ketting om heeft, het hangertje had ik van hem gekregen maar dat kettingtje zelf was van mij .. me maag draaide om! :(
    zo sterk was ik de laatste dagen, nu voel ik me enkel zwak!
    ik ken iets nie snappen je ken tog nie zo snel met je leven door gaan terwijl je ex een kind van je draagd & jij kijkt er nie eens na om ook al is het nie geboren?!
    ik wil er nie aan denken maar ken me gedachten nie weg stoppen nu hoe graag ik het ook wil :(

het enige wat me nu overeind ken houden is me kleine die ik morgenochtend gelukkig weer ken zien op de ego

Liefs W.

9. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Heey meid,
    Wat een verschrikkelijk verhaal wat je hebt meegemaakt en nog steeds meemaakt :(

Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, ik weet alleen dat je enorm trots op jezelf moet zijn dat je voor jezelf en je baby hebt gekozen! En in mijn ogen is dat de beste beslissing geweest.

Over je ex-vriend zou ik niet eens meer nadenken, hij is het niet eens waard al die aandacht. En al helemaal je verdriet is hij niet waard, hij realiseerd zich nu nog niet wat hij is misgelopen. Maar er zal waarschijnlijk ooit een dag aanbreken dat hij zich dit wel gaat realiseren, maar dan is het al te laat .... en dan ben jij al veel verder met je leven en je kindje.

Maak je niet druk om de babyspullen die je nog niet hebt. Er zijn genoeg tweedehands babyspulletjes die er nog goed uitzien en erg bruikbaar zijn voor een lage prijs www.marktplaats.nl

Ik wens je veel sterkte verder en een dikke knuffel!

10. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    de beslissing was zeer zker juist geweest! dat is 1 ding wat zker is...

of hij dat ooit doet, nee denk het nie.. ik ken hem daar te goed voor, hij zal er nooit na om kijken krijg nu alleen maar mailtjes (waar ik nie op reageer) met beschuldegingen om me uit de tent te lokken..
    als hij (wat ik nie denk) aan zou komen na de bevalling ken ie net zo goed weer vertrekken voor mijn part!
    weet alleen nie echt wat me rechten zijn jammer genoeg er in :( ...
    weten jullie dat miss? :oops:

daar maak ik me nu zeer zker nie meer druk over, door dat hij een schuld heb gemaakt bij de abbo van KPN die op mijn naam staat gingen we na de winkel waar we die abbo hadden gedaan, de bazin van Telecom die heeft ons zo goed geholpen, gebeld enz .. toen ik weer terug kwam door dat ze dingen moest faxen wou ze me verder helpen zei heeft een half jaar geleden een zoontje gekregen heeft een hoop spullen & vriendinnen van haar ook ...
    ik heb nu alle gratis spulletjes die ik van haar & haar vriendinnen mag hebben, dat was dus gewoon huilen geblazen daar in de winkel..
    ik ben zo blij dat der zulke mensen bestaan! & dat dan vlak voor de kerst ongeloofelijk!

dat zal wel lukken :)
    ik ga door met me leven heb straks me kleine & dat verzacht alle pijn!

dikke knuf terug ;)

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Lovemegirl, over wat jou rechten zijn. Jij hebt alle rechten! Jullie zijn niet getrouwd dus in principe ben jij alleen de moeder met alle rechten en plichten van dien. Wanneer jij hem het kindje laat erkennen, wordt hij juridisch vader. wat inhoud dat hij recht heeft op informatie, en de plicht heeft om financieel bij te dragen, maar verder heeft hij eigenlijk weinig rechten. Je kan hem ook laten erkennen met gezag, dat houdt in dat hij ook handtekeningen mag zetten voor bepaalde keuzes als scholen enz. zeggenschap heeft en recht heeft op omgang. Dus dan staat hij eigenlijk "gelijk" aan jou. maar iemand die het meisje waar hij van houdt en die later zijn kind draagt, slaat en bedreigd, heeft some serious Issues, en is ergens labiel, die zou ik niet teveel zeggenschap over mijn kind geven. Succes!

12. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Oooh wat een erg verhaal!
    Echt spijtig dat je zoiets moet overkomen natuurlijk he...
    Die jong is echt zoooo verschrikkelijk zielig, dat is gewoon niet met woorden te beschrijven. In plaats van gewoon eerlijk te zijn en te doen wat van hem verwacht word laat hij je gewoon vallen als een baksteen en hij laat je gewoon 'als een hoopje niks' achter... Je zou er toch iets aan moeten kunnen doen zodat jij niet ZIJN schulden moet gaan afbetalen! dat is gewoon verschrikkelijk en zeker als ik hoor dat je eigenlijk nog helemaal niks hebt voor je baby qua spulletjes.. Maar zover ik hoor heb je toch wel veel steun aan je ouders, dus ik ben er wel zeker van dat jij terug goed zit bij je ouders en heel veel steun van hen gaat kunnen verwachten!

13. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0

hier ken ik echt wel iets mee ...
    kijk hij mag van mij de herkenning hebben maar de kleine echt nie alleen zien omdat ik bang ben dat ie daar tegen gaat schreeuwen of slaan omdat ik hem heb verlaten, ook omdat hij er nooit na om heb gekeken / iets hef betaald heeft, ik moest ook maar alles zelf uit gaan zoeken / zelf na de verloskundige ..
    zo strooide hij dus ook rond dat het zijn kindje nie was :( erg dom want ik weet wel zker dat het zo is, maar ook dat ie tegen vele nie eens heb gezegt dat ik zwanger ben ..
    nu maar even afwachten of ie tegen de tijd zal komen met de vaderschap!

dat zal zker wel lukken!
    jij bedankt voor de info

14. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    is zker nie leuk om mee te maken, vooral nie als je zwak bent in je zwangerschap ..
    jammer genoeg bestaan der meer jongens die zo zijn :( ik ken dat totaal nie snappen hoor je ken tog ook sex hebben neem dan je verantwoording! ..
    ook daar ken ik dus niets aan doen jammer genoeg, we stonden nie samen ingeschreven in me huisje ook is hij verdwenen niemand zegt / weet waar hij nu namelijk is (al hoef ik het ook al nie eens te weten)
    hij komt er ooit wel achter wat ie heeft gedaan & heb laten gaan dan gaat hij teminste hoop ik hard op ze bek!
    ik heb straks een mooi wondertje in me armen! die zal ik nooit belasten met hoe haar vader wel nie is ;)
    & me ouders zijn geweldige mensen ook al heb ik ze vaak teleurgesteld ze staan altijd voor me klaar :D

15. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Nou...Dat is toch super om te horen en vooral om te weten dat je zoveel aan je ouders hebt!
    En dat zinneke: je hebt sex gehad dus het is ook jou verantwoordelijk. Daar ben ik het helemaaaaal mee eens! Toen ik vernam dat ik zwanger was was het voor mij als mijn vriend even slikken zo van 'ow'... Hij had liever een abortus gehad maar ik heb hem toen juist dezelfde zin gezegd en gezegd dat als hij het niet zag zitten maar moest weggaan, maar hij wou niet weg en wou liever bij mij blijven en de kleine. Ik kon zijn reactie wel begrijpen want jah zijn vader heeft hem nooit gemoeten en hij heeft nooit iets aan zijn vader gehad. Hij heeft bang dat hij zijn kindje ook zo ongelukkig gaat maken...Ik denk dat zijn twijfels pas helemaal gaan verdwijnen als hij zijn kleintje kan vasthouden natuurlijk.

Ik kan ook al niet meer wachten tot ik binnenkort mijn kleintje vast heb hoor..Heb al zooo vaak gehoord dat het een zalig gevoel is als je je kleintje vast kan pakken en verzorgen :D Kan echt niet meer wachten! :D

16. LoveMeGirl

Dec 20, 2008
    46
    0
    0
    ja een zo een klein wondertje ken der niets aan doen!
    hij heeft zelf ook een moeilijke jeugd gehad, nooit een vader gehad enz dus ik snap dat het erg moeilijk voor hem is ik heb hem die keus ook laten maken hij zei tegen mij dat hij er blij mee was & er voor me zou zijn (wat ie totaal nie was), dan moet je lezen dat ie tegen andere meiden iets heeeel anders zegt (& nee dat zijn nie verhalen die ik alleen heb gehoord van meiden maar ook zelf heb motten lezen van zijn kant af op een site), zo heeft ie ook nooit laten zien dat hij der blij mee is, hij wou er nie over praten enz ..
    ik ben echt blij voor je dat jou vriend wel bij je blijft :D ..ik gun het echt niemand hoe het nu loopt met mij!
    ik hoop dan ook echt dat ie bij jullie blijft ;)

hahahaha ja ken ik me voorstellen :D
    het lijkt mij ook wel het mooiste wat er in je even ken gebeuren ..

17. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Is wel spannend eigenlijk he...Binnenkort een kleine uk erbij! :D
    Voor wanneer ben je eigenlijk uitgeteld?

18. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Lieve meid,

Ik herken jou situatie helemaal!
    Mijn mooie knulletje is nu 4 maandjes oud en toen ik 16 weken zwanger was (samen gekozen om aan onze kinderwens te gaan beginnen) heeft hij me na 2 jaar het huis uit gegooid!
    Heel verhaal staat ook ergers onder n topic maar kan je zeggen dat je straks sterk ben als een tijger!
    Tuurlijk is het wel eens moeilijk en zwaar maar het gaat je lukken echt waar!

heel veel liefs

Bizzy

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,142
    0
    0
    overrijsel
    Ik zou als ik jou situatie zat zou ik hem het kind nietlaten erkennen dan geef je hem recht op zijn kind!!
    En begrijp dat je dat je dat niet wil Laat je eerst goed informeren voordat je het toelaat!

wens je veel succes en je red het zeker!

20. mamadelight

Dec 9, 2008
    52
    0
    0
    al ben je wel getrouwd en lig je bijv in scheiding dan heb de vader nog niks te zeggen! en zeker niet als zo n mafkees als hem! hij mist echt iets moois. maar ja eigen schuld dikke beult. en zolang de vader niks erkend is er niks aan de hand.

Share This Page