Aangezien mevrouwtje in een krap half jaartje is gegroeid van maat 50 naar maat 74 / 80 heb ik een berg kleding over! Heel veel kleding voor 6 - 12 maanden past ze niet eens meer... Veel bijna ongedragen spullen... Ik zit me nu echt af te vragen wat ik moet doen met de kleding die nog helemaal mooi is, maar niet gedragen. Misschien komt er ooit een tweede maar om daarvoor nu alles te gaan bewaren? En marktplaats dat vind ik ook zo veel gedoe, kiekjes maken, advertentie maken, reageren op flutbiedingen van 50 cent op een broekje dat 15 heeft gekost. De zus van een collega van me gaat vaak op de rommelmarkt staan, maar daar verkoopt ze de kleding voor nog minder dan op marktplaats. Wat hebben jullie gedaan met de kleding die je over had?
Je hebt ook winkels met tweedehandskleding waar je het heen kan brengen die het voor je verkopen en waar je 10% van de opbrengst krijgt... Zelf breng ik het altijd naar de kledingwinkel van het Leger des Heils... Daar kan je anderen er nog weer een heel groot plezier mee doen... Mensen met heeeeel weinig budget kunnen hier voor een schijntje leuke kleren kopen.... De opbrengst wordt weer gebruikt om anderen te helpen...
ik heb de kleren van sam bewaard, en toen werd ik ook zwanger van weer een meid dus alles komt nu goed van pas. Ik heb nu een aantal mensen in de omgeving die zwanger zijn en als die een meid krijgen moeten ze maar even grabbelen En de rest gaat gewoon naar de rommelmarkt en daarna gaan ze de kledingbak in.
Hier gaat het naar een 2ehands kinderkledingzaak, krijg ik 60% van de opbrengst, dat levert vaak meer op dan op MP.
ja gewoon verkopen denk ik als je toch voorlopig geen 2de ofzo wilt weg gooien is ook zo zonde of paar jaar bewaren en over bieden bij advertenties ja gewoon erbij zetten wat je er voor vraag en dan als je advertentie aanmaak aanvinken dat niemand kan bieden,niet zo moeilijk ja je moet er wat voor over hebben he.
Ik heb merkkleertjes verkocht voor een leuk prijsje.. de rest geef ik door aan een vriendin met een dochtertje van een 6 maand jonger. En als zij het niet wil hebben naar roemenië.
wij willen trouwens op korte termijn geen 2e.. komt er wel een 2e dan komen er mooie nieuwe kleertjes .
Wij hebben alles in de 'oud papier container' mee gegeven. Moet je in zakken doen bij het papier en dan gaat het uhm tja geen idee waarheen..........ik dacht altijd naar het buitenland ofzo. Hier alleen de eerste pakjes bewaard, wel zonde aangezien ik nu weer zwanger ben, maarja wil toch voor dit kindje weer nieuwe kleertjes kopen.
Ik denk dat ik het voorlopig bewaar voor een eventuele tweede. Of misschien bied ik het in een grote zak aan op marktplaats waarbij ze dus niet per kleding kunnen bieden maar alles in 1 keer moeten kopen. Tsja, zal niet bijster veel opleveren vrees ik alleen... Een derde optie is inderdaad nog het leger des heils of iets dergelijks. Hier in Amsterdam heb ik het nog nooit gezien, maar toen ik nog thuis woonde kregen we eens in de zoveel tijd zo'n plastic zak in de bus die je vol kon stoppen met kleding en ergens af kon geven. Mijn moeder deed daar altijd wel aan mee.
ik heb een hele zak naar de kringloopwinkel gebracht vorige week. En sommige dingen verkoop ik op marktplaats, zoals leren slofjes die niet meer passen maar er nog wel mooi uitzien.
ik bewaar ze voor een evt 2e, sommige kleertjes zijn nog zo mooi. en sowieso hou ik er een aantal als aandenken..
Hier is alles van de eerste bewaard gebleven voor de tweede maar alles wat hij niet meer past gooi ik nu op Ebay in pakketten.
ik heb alles bewaard van de eerste en nu gaan we dan wel kijken hoe of wat en als het een meisje wordt dan kunnen we weer nieuwe kopen
Ik heb een deel bewaard (de kleertjes waar ik echt herinneringen bij heb), een deel weggegeven aan een vriendin en een deel in de kledingcontainer. Ik had/heb ook heel veel kleren (gekocht en gekregen). Vind het verkopen enzo ook een beetje te veel gedoe. Als je toch wil verkopen, zou je het ook als 1 zoveeldelig verrassingspakket kunnen verkopen Krijg je er toch iets voor en je hebt geen gedoe met foto's
Ik ga de mooiste stukken of stukken met een herinnering bewaren voor een tweede. De rest ga ik op een kledingbeurs verkopen. En als er dan nog wat overblijft in de kledingbak van het Rode Kruis.
Meeste geef ik weg (laat mijn schoonzus uitzoeken wat ze wil hebben) rest gaat op MP of in de kledingzak.
Hallo Mijn zus had ook veel kleding over van haar dochtertje . Laatst is ze dan 1 keer op een rommelmarkt gaan staan . En dan een paar kledingstukken uitzoeken voor een leuk prijsje . Ze had best veel geld aan het einde van de dag .
Sommige kleding op MP ( oilily, brengt nog genoeg op) Naar een kledingwinkel waar ik een percentage van de verkoop krijg, Spijkerbroeken en kleertjes met een herrinering bewaren. Zo heb ik echt een heel mooi vestje voor Isabella gehad deze zomer. Die gaat nooit meer weg. Als een eventueel tweede kindje een meisje wordt, kan ze die aan. Anders gaat het in de herrineringen koffer.
Ik bewaar de kleertjes voor een eventuele tweede (moet er nu nog even niet aan denken, Kyra is pas een maand oud), en anders voor mijn twee zussen als ze het willen.