Duur erfelijksonderzoek

Discussie in 'Aangeboren afwijkingen' gestart door chantal84, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Er zijn hier vast wel meer mama's die a.d.h.v. hun kindje met een erfelijksheidsonderzoek te maken hebben gekregen.

Onze Noah is afgelopen december geboren en 2 dagen later overleden. Aan de hand van de afwijkingen die hij had zijn we gestart met een erfelijksheids onderzoek. Nog steeds loopt er nog 1 onderzoek waar nog geen uitslag van is..

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat alle uitslagen bekend waren?

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

voor onze jongste dochter loopt er ook een erfelijksheidonderzoek ivm een craniosynostose syndroom en ons is verteld dat het zeker wel een half jaar kan duren.
    Wij zijn nu bijna 2 maanden verder en hebben nog niets gehoord, maar het lijkt mij dat er bij jullie toch al wel een uitslag moet zijn, als je van die 6 maanden uit moet gaan.

Sterkte met wachten en met het verwerken van het verlies van jullie zoontje.

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hier erfelijkheidsonderzoek gehad naar cystic fibrose bij mijn zoon dit heeft in totaal een jaar geduurd voordat we de uitslag kregen omdat er veel soorten zijn

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    thanks voor de reacties.

Ze hebben getest op verschillende genetische afwijkingen, ik geloof iets van 10 stuks en daarvan hadden we al 9 bekend 8 weken na het overlijden. Deze waren in Amsterdam en Rotterdam gedaan. Bij de laatste moesten ze in februari nieuw DNA naar Maastricht opsturen omdat ze niet genoeg zouden hebben.

* Gaat weer in haar stoel zitten afwachten * Zucht *

5. marieki

marieki Niet meer actief

hier eerste onderzoek een half jaar, daarna 8 werken omdat ze wisten in welke genen ze moesten zoeken.

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    We hebben gisteren het laatste onderzoek binnen gekregen. Gelukkig is er geen mutatie gevonden dus al met al is het pure pech geweest..

7. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met verwerken.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    allereerst heel veel sterkte met het verlies van jullie mannetje , knuffff!!

mijn zoon heeft onderzoek naar nf1 gehad en dat duurde 4 .maanden /

Deel Deze Pagina