Wat moet ik nu?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door maaike2902, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike2902

21 feb 2008
    9
    0
    0
    Serveerster
    Hallo (even een lang verhaal)

Ik ben momenteel 22 weken en 4 dagen zwanger van mijn eerste kindje en ik werk (0 urencontract) 2 á 3 dagen in de week maximaal 7 uur per dag in een restaurant.
    Voor de rest van de tijd krijg ik een WW-uitkering.

Ik sta dus de hele dag en begin te merken dat ik steeds meer last krijg van het staan, lopen, zitten, fietsen en liggen.
    Zowel op mijn werk als thuis!

Soms verga ik halverwege de route naar/van mijn werk (ik loop erheen, 5 minuten, als ik nergens geen last van heb) van de pijn onderin mijn buik, aan de rechterkant rond mijn heup en in mijn rug en benen.

Laatst had ik een klein stukje met de bus gereden en ik zat niet comfortabel maar dat maakt niets uit, ik kwam bij mijn halte aan en liep naar mijn oma.
    Daar aangekomen had ik zo'n pijn dat ik mijn man van zijn werk heb gebeld om me weer te halen.

De pijn blijft niet continu maar soms duurt het langer voordat de pijn wegtrekt en het werken wordt steeds minder leuk vanwege de pijn.
    Ook het wandelen met mijn hond gaat haast niet meer.

Ik twijfel nu heel erg of ik me ziek moet gaan melden bij mijn werk en het UWV, misschien trekt het volgende week wel weer bij...
    Ik heb onwijs veel klachten al gehad tijdens mijn zwangerschap en al die tijd gewoon doorgebikkeld, ik zou het eigenlijk slap van mezelf vinden om me ziek te melden.

4 Maart moet ik naar mijn verloskundige.

Nu is mijn vraag eigenlijk, wat raden jullie aan om te doen....

*Nu bellen met mijn verloskundige en dit probleem voorleggen en kijken wat zij zegt of....
    *Mezelf gewoon ziek melden bij mijn baas en het UWV of....
    *Het gewoon nog even aankijken?

Of hebben jullie een andere optie? HELP!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi maaike,

Ik wil je adviseren naar een fyciotherapeut te gaan. Hij kan je tips geven en adviezen en bekijken of het geen bekkenklachten zijn. Als je er zo veel last van hebt dan zou ik me even ziek melden tot je bij de fysio bent geweest en van uit daar verder kijken.

Heel veel sterkte!

Imke

Deel Deze Pagina