Toet toet treinset ervaringen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by SyrianBeauty, Apr 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik ben benieuwd naar ervaringen van de vtech Toet Toet Treinset. Ik wil hem graag voor mijn zoontje kopen maar ik heb op een youtube filmpje gezien dat hij bij sommige delen constant blijft hangen waardoor je hem weer op weg moet helpen en ook dat je soms na een paar minuten op zijn knopje moet drukken om hem weer te activeren? Klopt dat en/of is dat nog steeds zo of hebben ze het verbetert?

2. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Het is een erg leuke set! die van ons blijft inderdaad in sommige bochtjes wel wat hangen soms en als hij bij de brug omhoog moet, moet je zelf draaien aan het systeem. Ons zoontje van 2.5 kan er erg leuk meespelen maar dat draaien bij de brug snapt ie nog niet. We hebben de set rond sinterklaas gekocht dus geen idee of ze daarna aangepast zijn. Ons zoontje kan er uren mee spelen. Hij heeft dan ook al een heleboel van de toet toet serie ☺

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,387
    113
    Female
    Broek
    Wij hebben hem ook. Voor zijn eerste verjaardag gekregen. Helemaal opgebouwd, hij is fantastisch, maar hij is echt nig te klein ervoor. Hij vind de baan slopen veel leuker. Hij staat dus in de kast voor over een tijdje :). Mijn trein blijft niet hangen in de bochten maar je moet hem wel zelf de brug op draaien.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Leuk ding. Als die blijft hangen is niet erg. Zoontje laat dat hier opzettelijk hangen, of hij zet dat treintje tegen een muur op en het treintje moet aanstaan he!
    Werden we gek van, batterijen vlogen op. Hebben het treintje al een maand lang verstopt. Morgen nog maar eens batterijen in doen :)

5. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Wij hebben hem hier ook sinds december en zoonlief vindt hem erg leuk. Blijven hangen hebben we hier alleen last van als de batterijen bijna leeg zijn. De batterijen moeten trouwens erg vaak vervangen worden. Er is nu een ook een ook een kleine versie met een trein en een klein spoor.

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja hij is heel leuk. Ons zoontje heeft hem met kerst voor zn eerste verjaardag gekregen maar is er nog wel te klein voor. Denk dat hij pas vanaf 2 jaar een beetje leuk wordt. Hier staat hij in een klein ovaal rondje (meer voor zus van ruim 2) De hele baan is niet handig want dan kunnen die kleintjes er niet goed bij want je kan niet middenin de baan zitten. De batterijen zijn belachelijk snel leeg.
    Hebben ook de garage en de verkeerstoren. Daar begint mijn zoontje (15 maanden) nu een beetje leuk mee te spelen.

7. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,767
    18,913
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon van vier kan een leuk mee spelen. De jongste van 1 speelt wel met het treintje, maar niet op de baan. Als de trein de brig over moet, moet je hem zelf omhooghelpen (jacobsladder). Voor de allerkleinsten wat te moeilijk. Je kunt ervoor kiezen een parcours te leggen zonder die brug. Voor de oudere kinderen is het juist leuk. Alleen maar kijken naar een treintje dat zonder hulp z'n rondjes maakt gaat ook vervelen.

8. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben hem gegeven voor de verjaardag van de jongste (in februari). De oudste vindt hem geweldig ;)
    Hier blijft hij niet echt hangen. Je moet hem idd wel zelf de brug op doen door aan het wieltje te draaien, maar als dat nog te moeilijk is kun je de baan natuurlijk aanpassen en die brug nog even achterwege laten.

9. tikigo

tikigo Bekend lid

Oct 16, 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hebben we treinseg, is idd erg leuk! Treinstation is iets uitgebreider en lijkt ons ook erg leuk. Daar zit idd een brug bij en wat gebouwen.

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Ons zoontje van twee vindt hem super. Speelt er vaak mee. Blijft hier weinig hangen.

11. SyrianBeauty

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Bedankt voor jullie antwoorden. Wij hebben hier ook een hoop dingen van de toet toet serie maar hij speelt er bijna niet mee dus ik twijfelde. Ik dacht misschien met de trein wel. Maar ik ben uiteindelijk toch voor de rijdende Duplo treinen gegaan, in ieder geval bedankt!! Misschien als hij meer met de toet toet serie speelt dat ik hem wel haal 😉

12. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Ik vind de trein wel het leukste uit de serie, maar als je zoon niet met de andere sets/auto's speelt zou ik het er niet op gokken.

13. SyrianBeauty

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ja hij leek mij ook het leukst maar helaas haha :)

Share This Page