Hmmm... ik meende door alles wat ik las dat mijn kindje nog met soepel/slappe leren zooltjes kan zoals de oxxy schoenen. Omdat het goed was als het leek alsof ze op blote voeten loopt. Ze zouden pas hardere zolen moeten hebben as ze al echt goed konden lopen. Nu lees ik op de site van jochie wat anders... zie het tabblad FASE Jochie Zij hebben in de optrekfase al behoorlijk stevige zoeltjes zie ik en ik de handloopfase al echte zolen. Wat is het nu? Ons meisje loopt momenteel aan de hand, ze wil nog echt twee handen van je hebben. Staan kan ze wel met maar één hand steun. Alvast bedankt.
flexx zool!! de voetjes moeten echt nog ontwikkelen! en zoveel mogelijk inderdaad op de blote voeten laten lopen maar dat is nu wel koud. evt sokken met noppen eronder. zodra ze echt heel goed lopen (en je toch nieuwe schoenen moet kopen) kun je naar een harde zool maar eerder niet. ik heb voor mijn zoontje ook jochie schoentjes met flexx zool. zijn echt heel fijn. hij loopt nu sinds een maand of 2 en zolang hij deze nog past ga ik geen nieuwe schoenen kopen voor hem. en hij heeft voor zn verjaardag nikes gekregen met een heel stevige zool en kan hier ook echt niet op lopen, is te zwaar en kan het gewoon niet! gaat ook meteen kruipen dan dus die schoenen blijven nog even in de kast staan.
Die schoentjes die bij optrek en handloopfase staan, heb ik voor onze dochter ook gehad, dat is gewoon een dun rubber zooltje.. Voordeel vond ik dat ze er niet mee uitgleed en dat ze buiten een paar pasjes mee kon lopen...
Zelfs voor volwassenen is op blote voeten lopen nog het best voor de voeten. Dus voorlopig kun je met flexibele zooltjes nog wel even vooruit.