hoe goor zijn jullie mannen?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSmurf, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Dames,

ik erger mij al een paar dagen aan mijn vriend. Ik ben nou eens benieuwd of er meer mannen zijn die zo goor kunnen zijn!
    Meneer is verkouden en wat doet hij met zijn snot??? Hij weigert een zakdoek te pakken omdat hij niet kan snuiten dus wat doet hij? In de gootsteen en op straat zijn neus leegmaken. Ik schaam me kapot! En de druppel was dat hij het vanochtend op het laken aan de zeikant van het bed heeft afgeschmeerd. Ow wat was ik woest.

Ik heb al een x aantal keren gezegd dat ik het vreselijk vind en hij maar moet leren in een zakdoek zijn kwakkie te lozen maar hij blijft erbij dat hij dat nooit heeft geleerd en dus niet kan.

Zijn er meer viespeuken in dit land of ben ik nou weer een bofkont?

2. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Oh getver! Wat een waardeloze smoes ook.
    Hier 1 die niet altijd consequent is met zeep gebruiken tijdens het handenwassen na een toiletbezoek. Vind het zóóó vies! Ik wijs hem er wel altijd even op :p

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ieuww, mijn man pakt gewoon n doekje hoor

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dat klinkt echt goor haha

nee mijn man is van zichzelf heel erg hygiënische en voelt zich al vies na 1 dag niet douchen. Dus zijn snot zo van zich af smeren zou hij nooit doen haha.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier ook. Hij heeft er geen problemen mee om van de wc te komen en lekker weer in de zak met M&M's te graaien, nou dan hoef ik niet meer hoor :)

En hij pakt wel een zakdoekje, maar bij een nies die opeens opkwam houdt hij zijn hand niet voor zijn mond/neus. Met als resultaat dat het tot op de muur zat een aantal jaren geleden. En ik maar kokhalzen, bah bah bah. Ik weet niet wat ik zou doen als ik mijn beddengoed zo aan zou treffen hoor!

Maar aan de andere kant.. plassen doet hij zittend en scheten en boeren laat hij niet in mijn bijzijn. Iedere man zal wel wat hebben ;)

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ieeeeeeeeuw

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Hier ook een viezerik hoor! Jullie willen het echt niet weten!
    Schat van een vent maar jemig zo vies! Kost me veel moeite dit te veranderen want ik kan hier niet mee leven..
    Kleine voorbeelden: handen niet wassen na toilet of enkel water
    Plassen in de wasbak in de badkamer 😨😨😨
    Snot overal bij verkoudheid,
    Enzovoorts... Ik durf niet verder te gaan.

Maargoed als het goed is zijn de ergste dingen nu verleden tijd want ik kan niet leven met zon viespeuk (hij is echt wel heel lief hoor!)

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik stapte een keer in m'n man z'n auto en dacht: wat ligt er toch allemaal op de grond (bij de pedalen, zeg maar).
    Lag het helemaal bezaaid met snotjes. 😳
    Gadverdamme!

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Oh bah! Wat een ongelooflijk ranzige kerels!

Zo te horen heb ik het enorm getroffen met m'n man :)

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh NIET ...

Bah

Hier gelukkig geen vieze gewoontes zo ver ik weet.

Ik geloof best dat mannen die dit soort vieze dingen doen best lief kunnen zijn, maar ik geloof dat ik toch echt hierop zou afknappen :)

11. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Oh bah, ik zou daar echt niet mee samen kunnen leven.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    mijn man is wel vies in de zin van na een dag werken maar handen wassen na toiletbezoek, gewoon neus snuiten in een zakdoek etc doet hij wel. stukje opvoeding misschien?

13. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    gatsie. daar zou ik echt niet mee kunnen samenleven.

14. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Plassen in de wasbak!? Oh getver!!:$ Heeft hij daar ook een bepaalde reden voor? Ik bedoel; wat is de moeite om naar het toilet te gaan ipv de wasbak??

15. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad. Dit zou voor mij een megagrote afknapper zijn :(

16. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Gatverrrrr

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    De smerige gewoonte die mijn man heeft is dat die wel zijn neus snuit in een zakdoekje maar vervolgens liggen die zakdoeken door het hele huis.
    Van die vieze natte.
    Op de bank, op de grond noem maar op.
    Zelfs de kinderen gruwelen ervan.
    Pissen in de wasbak via ik echt heel smerig en respectloos.
    Lekker idee ook als je tandenborstel daar op het randje ligt.

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn man is niet vies eigenlijk het enige waar ik echt een hekel aan heb is zijn roggel...

Hij heeft tijdens weersveranderingen (dus van de winter maar lente bojvoorbeeld ) en als er veel mist is , heeft hij veel last van slijm in zijn keel. Komt van zijn astma. En dan wil die sochtends als hij naar zijn auto loopt dat even lekker ophalen en uit spugen. Dat geluid grrr....

Voor de rest is hij heel hygiënisch ;)

Brrr.. Plassen in de gootsteen bah ! Sta jij sochtends je tanden te poetsen.

19. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Ja vies he!! Heb ook duidelijk gemaakt dat ik daar niet mee kan leven. Walgelijk is het:(

20. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ieuwww! Het enigste vieze wat mijn vriend doet is een uur in z'n eigen stank zitten op de wc..
    Ooow en z'n sokken langs het bed laten slingeren.

Deel Deze Pagina