De foto met 2x iZi Plus zou ik ook heel graag gebruiken Zou je me die willen mailen? Op de foto's van je blog zijn de stoelen niet volledig geinstalleerd, daarom gebruik ik die niet Wel super duidelijk!
Mooie stoel en past goed zo te zien mam 1991! En ja hoor, WEER een twijfel erbij. De klippan triofix (recline). Want die is tot 36 kilo (dan wel tot 18 kilo achteruit maar aangezien mijn dl klein is zal dat nog wel ff duren voor ze dst bereikt). Ben je wel klaar! Lees dat hij ook erg compact is. Kortom, zal dat m dan worden? Iemand hier ervaringen xelf of gehoord?? M'n lijstje is dus nu: Maxway of mobi (alleen achteruit beide tot 25 kilo) 2way voor en achteruit tot 25 kilo Klippan triofix voor en achteruit tot 36 kilo. Deze is wel wat duurder maar goed, je hoeft geen opvolgstoel meer! Haha, jemig wat houden die stoelen me bezig zeg! Daarnaast ook besloten dat er een nieuwe (5deur!) auto komt ipv onze yaris. Grote auto (Volvo v70) houden we.
Moeilijk he?! Ik weet er alles van, ben ook maanden op zoek geweest naar de 'perfecte' stoel Persoonlijk zou ik niet voor de TrioFix gaan, doordat deze 'maar' tot 18 kg. achterwaarts te gebruiken is. Hoe langer achterwaarts, hoe veiliger het is. Succes met het maken van de juiste keuze voor jullie.
Mooie rode stoel voor Ivan! Ik hou wel van een kleurtje Ter informatie: voor degenen die een Maxway zoeken om te passen, in Babypark Gouda heb ik hem laatst in de winkel zien staan (in Kesteren heb ik hem niet in de winkel gezien).
Nu eindelijk een blogg berichtje over de vergelijking tussen de Britax Multi-Tech en Besafe Izi Plus: Achterwaartse autostoelen | vanmilligeninzweden Ik ben ook helemaal fan van onze Plus stoelen Ik ga je foto´s opsturen kusjes mamma
En hier ook eindelijk de laatste foto´s van onze autostoelen pas test toen nog in mijn rijdende Ford Mondeo station 2003. Achterwaartse autostoelen pas test | vanmilligeninzweden
Jeeeeh, m'n man mag een andere auto uitkiezen. We hebben nu een gewone Opel Astra. En krijgen straks een Volkswagen golf station. Had al een beetje paniek hoe we straks twee autostoelen kwijt zouden moeten maar nu komt alles goed. Maar even een andere vraag. Wij hebben nu een autostoel die we steeds overzetten van de ene naar de andere auto. Maar dat vinden we eigenlijk toch wel onhandig. Dus we zijn aan het denken om de joie stages er als tweede stoel bij te kopen. Heeft iemand ervaring met deze stoel? Ik ben benieuwd of deze meer of minder ruimte inneemt dan de Max way? En of hij lager is? Bij de Max way vind ik de zitting redelijk hoog waardoor ik mijn dochter lastig de auto in kan tillen.
Oh?? Wat vreemd ja. Wil je het nog eens proberen? Als het niet lukt, stuur ik je via PB m'n privé mailadres wel even.
Wat leuk, een andere auto Ik hoor alleen maar positieve ervaringen over de Joie Stages in mijn netwerk. Iemand van het forum (ik weet uit m'n hoofd even niet meer wie...), heeft hem ook aangeschaft voor in de 2e auto en is blijer met haar Stages dan met de Max-Way zei ze. De Stages is lager dan de Max-Way en is makkelijker te installeren. Wel kan hij maar tot 18 kg. achterwaarts gebruikt worden.
Kusjesmama, heb je ook al ervaringen over de klippan triofix recline gehoord? Je gaf gisteren aan dst je er persoonlijk niet voor zou kiezen omdat hij achterwaarts maar tot 18 kilo gaat, maar dat geldt ook voor de joie stages.... Voordeel Vd klippan is dat hij tot 36 kilo doorgaat. Voordeel Vd joie is natuurlijk de prijs alleen die is tot 25 kilo, dus dan moet je daarna ook nog een stoel. Er staat wel dat het een compacte stoel maar is het bijv een stoel die handig over gezet kan worden en niet enorm zwaar is?? Weet iemand dat?
Ik heb niet zoveel ervaringen gehoord over de TrioFix maar het lijkt me een prima stoel! Hij is wel flink zwaar: 15,9 kg. De Max-Way weegt maar 7! De TrioFix heeft geen tether straps, waardoor de installatie in principe wel makkelijker is dan bijv. de Max-Way. Alle stoelen tot 25 kg. hebben tether straps. Niet alle stoelen tot 18 kg. hebben deze.
Morgen naar babypark voor de Maxway en zaterdag naar babyplezier voor de minikid. Gaat er dan eindelijk een stoeltje komen?!? Ben zo benieuwd hoe het gaat passen in onze auto....
Ik ben zelf niet bekend met de Klippan. Ken hem puur alleen van internet... Ook mijn zus in Zweden zegt hem nog nooit gezien te hebben, dus kun je er helaas niets over vertellen. Maar als ik Kusjesmama hoor dat hij ruim 15 kg weegt, is het absoluut geen aanrader om vaker te moeten wisselen. Afgezien van dat hij geen tehters heeft. Mijn besafe weegt ongeveer 16 kg en dit was niet te doen om vaak te moeten wisselen, en heb daarom toen als 2e stoel de Maxway gekocht om bij anderen makkelijk te kunnen installeren. Nou geloof ik wel dat je bij de Klippan een extra base kunt kopen, dus in dat geval zou je in elke auto een base kunnen zetten en puur de stoel losklippen en over zetten. Maar dat zou hem wel erg duur maken! Ik vindt hem zowieso al aan de prijs. Persoonlijk vindt ik tot 18kg een groot minpunt, en durf ook niet te zeggen wat de laagste gordelstand is. Jouw kindje is 10 maanden? Bij veel stoelen is de laagste gordelstand nog ruim te hoog bij kindjes van ruim 70 cm.
Spannend! Zorg dat je goed voorbereid naar Babypark gaat dus kijk het installatie filmpje een aantal keer! Ik ben benieuwd welke stoel het gaat worden! Succes