Achterwaarts gerichte autostoeltjes....

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Melrose, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik ben aan het oriënteren op een vervolgstoel voor onze dochter. Ze past nu nog in de mc maar wil tijdig een nieuwe stoel in huis hebben. Nu kom ik zelf uit op de axissfix van mc. Wie heeft hier ervaring mee? Verder vraag ik me af of een achterwaarts stoeltje net zoveel ruimte inneemt als een maxi cosi? Met de mc in de auto moet de passagiers stoel zover naar voren dat ik nog nauwelijks ruimte heb met mijn benen. Als een vervolg stoel nog meer ruimte kost dan is dit nl geen optie. Bedankt alvast!

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Over slapen, die gup van ons slaapt ook meteen in de axkid als hij moe is!

Mamale: geen ervaring met de axxfix stoel zelf, enkel in de winkel gezien en geprobeerd. Hij kan maar kort achterwaarts (bedoeld tot ca 15 maanden) en moet daarna voorwaarts. Je moet ook een topthether hebben. Brittax en de Sirona die wij hebben kunnen ook draaien, ik vind dat best handig!
    Wij hadden hetzelfde probleem em het enige juiste antwoord is passen! Er zit enorm veel verschil tussen de ruimte die stoelen nodig hebben. Het hangt enorm af hoe schuin de zitting van de auto loopt en hie de voorstoelen gevormd zijn.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land

Hier ook een 3-deurs auto Een Fiat Stilo. Met isofix. We hebben een Römer dualfix erin. Die kan 360 graden draaien. We kunnen onze zoon er dus goed inzetten en dan de stoelweer omdraaien zodat hij achterwaarts vervoerd wordt. Stoel is wel wat duurder dan gemiddeld volgens mij, maar wij vonden veiligheid wel erg belangrijk aangezien hij met 6 maanden echt niet meer in de MC pastte.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Dames,

Omdat dit topic inmiddels wel erg groot is geworden en het daardoor wellicht wat minder makkelijk zoekt naar eerder gestelde vragen, hebben we het gesloten.
    Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina